Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1206 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A Lista 27/9

Nu är det dags att skriva upp sig för veckans healing som är på torsdag kl. 20.00. Om du vill ha healing så skriv ditt namn och ort på listan. Om du vill läsa mer om det så gå in här: Healing till alla

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tinnie
0

Tar allra ödmjukast emot, med föroppning om att min stelopererade tumme vill börja läka.

Kristina~Nättraby

Celia
0

Testar gärna en andra gång och behöver hjälp att lindra värk i vänster arm och axel samt svanken.

Cecilia, Häckeberga i Genarp

Mocha
0

Eva Mårtensson Hallviken Jämtland

melia
0

Jaaa den här gången ska jag inte missa!! hostar ur mig lungorna snart Skrikandes heala bort min förkylning och alla andra krämpor jag har tack Glad 

föressten Elisabeth hur funkar det om jag både skickar och ger när jag är så baskat krasslig? jag smittar inte ner hela ön då Oskyldig

melia
0

Baske mig! är jag inte på föräldramöte då också Skrikandes men har jag tur är jag hemma tills åtta igen Skrattande

YvonneW
0

Ja, tack! Behöver energi. Är helt slut.

Celia
0

#4 & #6 - ni glömde namn och ort…

Elisabeth-J
0

#4 Det är nog bäst att du bara tar emot healing den här veckan.

Elisabeth 

melia
0

#7 jag är en sån där fjant som inte törs lämna ut det Cool så jag har bestämt mig för att andevärlden ser till att melia i dalarna får healingen ändå Skrattande

TantAlma
0

Alma i stockholm behöver hjälp med smärtor i nacke och skuldror och tar tacksamt emot healing.

april4
0

Tar tacksamt emot healing mot värk i alla leder.Skrattande

Linn/Eskilstuna

Zelma
0

Behöver verkligen healing, då jag varit förkyld med en vansinnig hosta i 3 veckor. Lider av huvudvärk dagligen och sover uselt. Känner mig helt slutkörd.

Tack, Maria i Robertsfors.

Thinka
0

Thinka i Kolsva tar tacksamt emot, jag har så gräsligt ont i ryggen började redan i tisdags kväll och det vill inte ge sig.

Skogskraft
0

Lyssnar på hockeypremär via nätradio då & kan inte vara avslappnad & fokuserad Skrattande. Däremot behöver gamla morsan lite healing, ont överallt, krasslig & kommande höftledsoperation…

Anne-Marie i Älta, Sthlm.

tarantella
0

jag tar gärna emot, tack på förhand Ulirca Västerås

Elisabeth-J
0

Jag ger och tar tacksamt emot healing.

Elisabeth / Backe

Elisabeth