OT - kommande konsert
Har noterat att denna höst innebär ännu en omgång band/artister som jag trodde la ner verksamheten för minst 15 år sen. Dock dök det upp ett roligare namn mitt i eländet: Kim Larsen!
Spelar lite i Sverige under november, här i Sthlm på BERNS av alla ställen…
Vore kul, har inte sett honom live sen Gröna Lund, 80-tal, då han i princip återkom varje sommar.
Men gå själv? Nä.
Nån som ska dit?

Önskar jag hade råd!Kim Larsen är lite av en favorit sen jag var tonåring…

Det skulle vara kul!
Men tyvärr har jag det lite jobbigt med att åka till STHLM, det tar för mkt på nerverna… 

#2: Det förstår jag, eftersom det gnager på nerverna dagligen att BO här…

Lite nostalgi skulle ju vara kul 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det vore underbart att se och höra honom, men tyvärr lite för långt att åka för mig nu. För mycket att göra här hemma. En annan gång kanske 
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Kanske K-hamn är ett alternativ för oss som finns lite längre ner i Sverige? Danmark är ett underbart land, bara ett stenkast härifrån. Där spelar han säkert oftare också. Min 'danska' Kismet (importkatt från DK) älskar den där låten 'Så var gör vi nu, Lille Du' - jag kan bara hålla med, den är underbar :)
Önskar er en trevlig upplevelse, alla ni som beslutar er för att boka biljett till koncerten :)
Kram, Cecilia

Från Ticnet:
Mån, 12 November 2007
22:00 BERNS SALONGER STOCKHOLM
Tor, 15 November 2007
19:30 Halmstads Teater HALMSTAD
Tor, 15 November 2007
20:30 STOLTZ KARLSKRONA ++Cancelled++
Lör, 17 November 2007
21:00 KB: KULTURBOLAGET MALMÖ ++Uppbokat++

Ja det var ju klart att KB är fullbokat :(

#8 Du kan hålla koll på annonserna i tidningen, det är ju ofta som någon får förhinder och vill sälja biljetterna 
Elisabeth

Ja precis, om, säg, 500 pers bokat biljett kommer 430-50. Högst.

#9 - nej jag åker hellre till Danmark. Är de slut så var det inte meningen :)

#11 Men om du plötsligt läser en annons, då är det kanske meningen ändå 
Elisabeth

Eller så drar du till Sthlm & röjer, jag vet ett tokbilligt litet hotell mitt inne i City som jag rekommenderat till många besökare från Lapp… sorry, norrifrån & alla har varit helnöjda
Kan tyvärr inte, svårt och ta mig dit. Bor ju i Skåååne. Annars hade det varit skoj att se honom det var längesen. Får väl vänta som celia att det ska bli i Danmark.

#13 Vad heter det hotellet? Alltid intressant med billigt boende 
Elisabeth

Jag bor också i Skåne, det var därför som Malmö hade varit helt ok - men DK är ändå bäst för rätt känsla :)
Ja Elisabeth - om någon ringer och säger att vi ska sticka och se Kim så tar jag det som ett Tecken. Eller om en annons dyker upp på något konstigt vis. T ex om jag bara ser just den bland många andra.
Köra till huvudstaden är dock lite svårt för mig. Jag har en hund som är svår att skaffa passning till. Katterna hade dock inte varit några större problem :)

#16 Tack för länken! ska genast kolla den 
Elisabeth

Har ju såklart inte övernattat där själv, men bekanta från norr har & de gillar stället så pass att de bokar varje gång de ska till Sthlm, så jag hoppas ni här åxå blir nöjda 

Nu har jag sparat hotellänken!Jag har en dotter som tjatar om att vi ska ta tåget dit och shoppa.Tåget kostar 290 kr enkel väg fär mig och billigare för henne eftersom hon är student.

Då har jag delat ut både rallarsving & kindklapp på "ÖN" idag… bra balans, en bra dag… *obs: ironi*
Men hoppas stället är lika ok som det sägs…
Peace.
Det låter och ser kanon ut det där vandrahemmet. Så nu vet jag vart vi ska bo om vi nu kommer till storstaden, som vi har pratat så mycket om.
Tack skogskraft!!!