Gokväll i höstmörkret
Jag är ny på denna sida och vill bara presentera mig. Jag heter Anita och är en 49årig kvinna från Umeå. Jag har fem vuxna barn och fem helt underbara barnbarn.
Jag tycker att den här sidan känns helt naturlig för mig. Jag har alltid trott att det finns nåt mer än vad vi ser med ögat. Och jag har även upplevt en del saker som gör att jag vet att jag har någon som skyddar mig och barnen.
Jag läser allt vad jag kommer över om det övernaturliga och jag älskar indiankulturen.
Det skulle vara jättetrevligt att prata med andra som tror som jag. Och kanske kan man skaffa sig nya vänner!
Jag är även väldigt intresserad av djur och har haft uppfödning av Norska Skogkatter. Ska skaffa mig en katt snart igen!
Kramar/Anita "abuelas"
Välkommen hit!! Hoppas du kommer att trivas här
**Välkommen hit….här kommer du att träffa likasinnade och garanterat nya vänner…
**

Välkommen Anita :)

Tack ska ni ha..Ja det skulle vara kul att diskutera med nån som förstår. Man vågar inte säga att man ser saker, för då tror väl folk att man är tokig! (speciellt jag då som jobbat inom psykiatrin!
Kramar till er/Anita
Välkommen hit!! 
Ja tyvärr är de som är skeptiker vå väldigt rädda för detta så till den grad att de tycker sig ha rätten att kalla sånna som oss prilliga!!! MEN det är vi INTE *Ler*
Bara mer sensitiva än andra :)
Ljus Carina

Välkommen Anita, vi ska göra allt för att lysa upp höstmörkret för dig!
Kram Åsa