Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1542 ggr
molly57
0

Fullmåne

Jag undrar om det är flera,än jag som tycker att fullmånen är

extra kraft den här gången.Har alltid svårt att sova vid fullmåne,kan även känna av det i (mentalt) kroppen.Blev lite låg och orolig.Men ju denna gång tycker jag att den är extra stark.Sover (eller rättare sagt försöker sova) mycket dåligt.Drömmer extra mycket.Så jag Fundersamundrar nu om någon vet om fullmånen är extra stark denna månad.

Kram//molly

shintaida
0

Jo, den är stark som en lampa, reagerade jag på….får se hur jag kommer att sova. Har ny madrass, men brukar sova illa vid fullmåne..

Med Ljus // Shintaida

Elisabeth-J
0

Det håller jag verkligen med om! Jag känner att den är enormt kraftfull nu! Jag sover nästan ingenting och har så många starka drömmar :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

molly57
0

FankenSkrikandes hur jag stavar..hellre än bra!!! kraftfull menade jag ju.Tur att ni fattar ändå….Skrattande

Kram//molly

onster
0

Jo de var en bra fråga… brukar sova dåligt/oroligt vid fullmåne men nu har jag dessutom massa mystisk värk i kroppen när jag vaknar… måste alltså sovit väldigt skumt då det känns som jag varit i slagsmål hela natten. Som om någon sparkat knäskålarna ur led. Kunde knappt gå imorse.

Manni
0

Jag har tvärtom sovit ovanligt bra. Men den är så vacker! Igår höll jag nästan på att köra i diket, den gick inte att släppa med blicken. Men jag kom hem med bilen ändå och på gott humör. Glad

onster
0

Jo fantastiskt vacker är den. Så vad gör man när man inte kan somna med den uppe? Jo ligger och betraktar skönheten istället. Och ligger och filosoferar om allt och inget med den.

Sova kan jag ju göra imorgon!Glad

TopasPearl
0

Det är värst vad många har svårt att somna när det är fullmåne. Jag älskar månen men jag hinner oftast alltid somna innan jag hinner se den. Annars sover jag inte alls bra. Just nu blinkar mina ögon och jag känner mig riktigt utmattad. dags att sova:)

baltzer
0

Men kåra söta mäniskor!

Det är väl inget konstigt med att månen som påverkar ebb o flod i  dom stora världshaven!    Vi gott folk består ju ca70%  av Vatten, är det då så märkligt att våra kroppar reagerar på ett eller annat sätt

fråga på en förlossnings-avd, dom förbereder sig alltid extra

när månen lyser glad :)  den har inget eget liv, den lyser ju på oss för att solen lyser på den!   jag tycker den är underbar Skrattandemen jag vet många som sover dåligt  o det är inge skoj när man upp på morgonen!

Morsan1
0

Ha ha ha jag och min underbara sängkamrat och tillika äkta man sover som stockar. Vi är helt stenade! Brukar dock ha svårt att sova.

rubbade-runar
0

dom säjer att när det är fullmåne så är det mera bråk och stök. men om det ligger nått i det vete gudarna

Morsan1
0

#10 Hi hi hi det kanske är därför du var lite stingslig i afton ;)

Kram Å

Elisabeth-J
0

#10 Vid den här fullmånen händer det mycket men det har varit lugnt, inget bråk och stök hos mig i alla fall Glad  Tvärtom så händer det mycket spännande och roliga saker nu i mitt liv Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

rubbade-runar
0

# 11

*ASG* jaa det kan ju vara en orsak av alla.  Skrattande

Zelma
0

Jag har också sovit hemskt dåligt under en period nu, men vet ej om det är månens inverkan eller jobbet. Men när jag tänker efter, så brukar jag känna mig inspirerad och kreativ vid fullmåne, jag drömmer också mycket. Jag kan nästan bli "hög" av energi!

Såg på månen ikväll och kände att kanske min ork vänder nu och min energi kommer tillbaka. Fundersam Hur som helst så är den vacker att se på.

Eagelwoman
0

När det börjar bli halvmåne sover jag knappt någonting tills det blir fullmåne då säger det… zzzzzzzSkrattande. Jag arbetar på nätterna och jag måste säga att månen var väldigt stark inatt,svårt att slita sig för arbeta…