Åsa
(Morsan1) Tusen Tack och kramar!!!
Den här veckan har varit jobbig, jag har sovit väldigt lite, setat uppe på nätterna och skrivit och sen upp tidigt. Idag var det tungt men när jag går till bevlådan för att hämta posten så finns det ett paket där. Jag blev rörd och tårögd av det fina kortet och den vackra ängeln som du har skickat till mig! Det gav en sån enorm lycka och gläde. Genast blev jag piggare :) Tack Åsa, min vän!!!
Jag vill också passa på och tacka er alla medlemmar! Nu ska jag sätta upp en vägghylla där jag ställer alla saker och kort som ni har skickat. Det piggar upp och jag blir så glad när jag ser på dom. Ni finns i mina tankar, utan er hade inte det här forumet fungerat!
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

En till idag, så roligt :)
Kanske är det Svenska Gåvoveckan eller något sådant, eller tacksamhetsveckan kanske? Vi kanske ska införa något sådant - det måste vi göra om det dyker upp fler som har fått gåvor i veckan?! ÖN's änglavecka kanske, för alla har ju fått änglar så här långt :)
Hoppas att du får välbehövd sömn Elisabeth och att du ska få lite lust att skriva på dagtid också (sova på natten, skriva på dagen) - ja eller kvällen misstänker jag att det blir. Det är svårt att skriva när det är ljust ute :/

Utan dej Elisabeth,hade vi alla inte haft en möjlighet att stråla samman som vi gjort här,vi medlemmar som finns på detta Forum.Du gör ett helt makalöst arbete med denna sajt,du är en helt underbar vän och en stor klippa för oss alla.Kram

Den söta ängeln som jag fick av Åsa har jag nu döpt till Åsa-Morsan! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ängeln Åsa! Så gulligt. :D
Kramar,