Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 469 ggr
EwaKristina
0

Tack!!

Nu på morgonen ringer det på dörren,och lite snopet öppnar jag och får se brevbäraren,som överlämnar ett paket….Lite fundersamt öppnar jag detta,och tar fram ett kort,med de underbaraste ord,och i detta paket finns en helt ljuvlig liten ängel.Som vanligt vad gäller mej,så blir jag helt förstummad,fattar inte vad jag gjort för att förtjäna detta överhuvudtaget.Detta Forum med dess medlemmar,får mej att se sidor hos mej själv som legat i det fördolda i åratal,men som kommer upp till ytan mer och mer för var dag som går.Min största personliga utveckling,har jag nog gjort och gör genom detta Forum.Jag är oerhört tacksam att just Elisabeth Johansson,skapade detta Forum,och att ni som finns här  förstår er betydelse  på Forumet.Här vävs samman starka vänskapsband,vänner man aldrig träffat,men som kommit att betyda oerhört mycket.kanske för att vi blottar själar för varandra,och därmed tar steget närmare varandra.Här har vi funnit vänner,man aldrig träffat,men som man ändå litar på till 100%.Vi bygger en enorm styrka tillsammans,som tillsammans med glädjen,tilliten och vår gemensamma tro,växer sej allt starkare.Den kan då ingen ta ifrån oss!!!Jag vill bara avsluta denna tråd,med TACK ni alla som finns på detta Forum,och att ni är just de personligheter ni är!!Tack Morsan,för den underbara gåvan!!

Celia
0

Så underbart! Jag fick min första ängel igår, så jag gråter nästan nu också när jag läser dina fina tacksamhetsord ovan.

Var rädd om dig!
Kramis, Cecilia

melia
0

Instämmer fullt Glad ni är så otroligt underbara allihopa!

TantAlma
0

jag med… instämmer

Brokenfether
0

**Instämmer oxå….det är ett härligt gäng med alla empatiska,roliga,vänliga,påhittiga och hjälpsamma mäniskor som finns på denna sajt. Med gäng menar jag allihop..Skrattande sen har man fattat extra tycke för några stycken,men i grund och botten är alla speciella här och det måste bara ha med den andliga tron att göra. Det känns som jag inte hade mått bra alls om denna sajt hade försvunnit,sån känsla har det blivit att komma in hit i gemenskapen varje dag. Tack Elisabeth!
**

Carina.S
0

Instämmer helt med alla föregående talare här!!! TACK du med Ewa, även DU har hjälpt mig med vetdu…Kyss

shintaida
0

Jag kan bara instämma!

VAD/VAR hade jag varit utan er alla?

Tack för att ni finns…

Och JÄTTEGULLIGT med ängeln, Ewa! Du är den värdig!

Med Ljus o hjärtekramar // Shintaida

Elisabeth-J
0

Jag fick också ett kort och en ängel idag :)

Tack Åsa och tack till alla medlemmar!

Tusen Kramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Morsan1
0

Ni är mina änglar!

Puss