OT Filmer
Jag tittar väldigt sällan på tv men jag skaffade filmkanalerna nu för att sonen vill se elitserien. Idag var jag så enormt trött och la mig på soffan, bläddrade fram en filmkanal och en ny film börjar, GREASE!!! Snacka om att jag blev pigg igen, denna nostalgiska underbara musikfilm var så uppiggande!
Jag får väl titta mer på tv nu och utnyttja dom dyra filmkanalerna under hösten och vintern 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Absolut.Man kan få energikickar av att bli nostalgisk.Speciellt om det är musik med.Det är väl härligt med gamla låtar-ibland kan man tom fälla en tår.

#1 Jag gillar musikfilmer och en fantastisk sådan är ju Dirty dancing, den kan jag se hur många gånger som helst utan att tröttna på den 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ett tips:
Filmatiseringen av Phantom of the Opera!
Kanonbra! Vackra miljöer, kläder och underbara sånger!
ja,, Grease tex, den är också bra

dirty dancing-hur bra som helst lika phantom of the opera, där händer i gentligen inte så mycket men ändå händer det massor å det är sååå spännande
Kul att det är fler än jag som är helt "såld " på Dirty Dancing. Om man är förtjust i Dirty Dancing så föreslår jag att ni även ser "Shall we dance", den är inte så dum den heller.

Jag älskar Pretty Woman! Jag tycker att Julia Roberts och Richard Gere passar så bra tillsammans på vita duken :)
Håller med om att Pretty woman också är en höjdarfilm, det finns faktiskt en hel del guldkorn bland filmerna, när man börjar tänka efter.