Presentation
Hallå hallå allihopa,
Det är lika bra att jag presenterar mig också även om jag varit medlem ett litet tag och läst en hel del av alla inlägg, dock knappt ett knysst jag gett. ;)
Jag heter Cecilia, kallas för Cissi. Jag är 22 år och från början en hälsingebrutta men flyttade till Stockholm för lite mer än två år sedan. Jag bor här med min sambo och två kissar som jag älskar över allting annat. Min fritid ägnar jag åt familj och vänner, matlagning, promenader i naturen, musik (de gamla hårdrocks rävarna från 80-talet) och självklart övernaturligt. Dessutom ska jag gifta mig till sommaren 08. ;)
Jag har alltid mer eller mindre vetat om att det finns något mer här hos oss redan som liten. Men det är inte förens nu i samband med flytten jag har börjat förstå och bli medveten om min gåva. Jag ser och känner men jag har ännu inte lärt mig hur jag ska hantera detta. Jag blev rekommenderad Anette Bengtssons kurser, är det någon som har tagit en kurs hos henne som kan ge mig ett utlåtande ? Maila mig gärna.
Det var lite om mig….
Varma hälsningar till er alla,
Cecilia

Varmt välkommen!

Åh min namne, eller hur är det nu man säger? 
Välkommen hit önskar jag dig Cissi!
Varma hälsningar, Cecilia

Välkommen till oss på ÖN! Kan lova dig mycket trevligt, roligt, irriterande, lärorikt och förbaskat tidsödande!
Kram från Åsa
Välkommen

Vad roligt att ni ska gifta er! Glöm inte att meddela datumet
Jättekul att du har hittat hit, Välkommen! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag kom genast att tänka på en fin visa när jag ser din presentation: Cecilia Lind. "Vet hut Fredrik Åkare, skäms gamla karln, Cecilia Lind är ju bara ett barn! Ren som en blomma och varm som en vind, jag fyller snart sjutton, sa Cecilia Lind.." 
Välkommen till oss Cecilia_P! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hej!
Jag var på kurs på Åland i helgen som Anette hade. Hon är en jätteduktig lärare. Mycket humor och kunskaper som hon delar med sig. Det är mässa i helgen i Tumba där hon bl a har storseans, workshops.
Kram Anne Mari

Om du har möjlighet så kan du åka till mässan i helgen och träffa Anette Bengtsson, då ser du om personkemin stämmer och du kan få mer info om kurser.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Välkommen 

Tack allihopa för ert varma välkomnande !
#6 Jag känner mycket väl till den visan med Cornelius, det är en av min favorit visor
Jag är döpt efter simon & garfunkles låt Cecilia…. you´re breaking my heart….
Välkommen cissi…trevligt att höra att du har bra musiksmak också!!