vaken men sov - såg ande
Ja på senare tid har jag precis innan insomnandet sett en kvinna med röd tröja , sitta bredvid mig på sängen och jag försökte flera gånger vakna ( jag var medveten i drömmen , tänkte hela tiden , nej nej det här är en dröm ta det lugnt , vakna vakna nu) så öppna ögonen och då var hon borta, somna igen och såg henne samma bredvid min säng och hon sa till mig " försöker du smita ifrån mig"…sen har jag flera gången innan jag somnat känt närvaro runt om mig i hela rummet.
Betyder det att de var nån där som jag på riktigt fick kontakt med? eller?
Sen har jag en fråga. Jag är en person som känner av andras tankar eller vet vad människor gjort om de rör mig på något sätt.., men jag vill träna så att jag kan läsa av andras tankar utan att få känningar och utan att det kanske rör mig.. nån som förstår? går det att träna sitt mediala sinne? hurdå? :) ps. menar att jag inte kan veta andras tankar om jag försöker..utan helt plötsligt dyker det upp i mitt huvud..
Du upplever en lätt Sömnparalys bara. Jag har skrivit redan om det ett antal gånger. T.ex. här: http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/52dd976e8e0e7405f4001b2d-drom-eller-verklighet-hjalp#4