Godnatt gó vänner :)
Nu tar sonen över datorn en stund och jag går och lägger mig.
Säger godnatt till er alla med en vacker syn jag hade förra veckan - var tvungen att föreviga den på bild för att kunna dela med mig.
Jag ser mycket genom fönstret när jag sitter här vid datorn, dessvärre hinner de flesta djur försvinna - men månen och molnen är inte lika snabba av sig :)
Nattinattikram, Cecilia
Åhhhhhhhhh så vacker bild….Natti gumman *Ler*
Krama om…
Carina
Sov så sött Celia….
Natti, natt Celia! Dröm sött om om rosa moln..
Dags för mig också att dra mig till Drömlandet..Sov gott alla goá vänner! Kram! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#0 Häftig bild, den blir nog bakgrund sedan 
SEV

En gång för mycket länge sedan.( jag var nog 16) Kom jag inspringande till några arbetskamrater och var alldeles upprymd över den vackra himlen utanför. Dom tittade på mig och skakade på huvet och sa nä vadå?. Sedan den gången har jag tänkt att världen nog skulle se mycket annorlunda ut om alla människor verkligen SÅG himlen.
Vacker himmel Celia!

När Jim var 2 år så var vi i Skara på semester. På kvällen går min mamma, syster, Jim och jag en promenad ner mot sjön. Mamma ser 2 hästar och ska visa Jim då han uttrycker: - Men mormor, titta på himmelen så vacker den är! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag har inte så mycket mer att titta på där vi bor, så jag beundrar den ofta :) Just den där kvällen såg det väldigt dramatiskt ut. Det kom riktigt mörka moln (de som är rödaktiga och främst på bilden) och drog förbi i en väldig fart.
Jag tog flera bilder innan jag noterade att även månen fanns där. Tänkte på en låt som heter Castles in the Sky. Det ser ju nästan ut som en stad med slott, långt där borta :)
När jag var liten trodde jag sagolandet låg vid det rosa på himlen, och det känns ganska mysigt att tänka det i hjärtat när jag ser din bild.

#4 - Kul SEV :) Om den tiden kommer så hör av dig. Då skickar jag en i en storlek som passar din skärm.

vilken spooky himmel
ser ut som molnen ska till att kriga!
dom goda molnen mot dom onda 

#10 - ja känslan av att se detta var dramatiskt. Jag blev lite orolig över vad det var för oväder på väg in över mig, men det hände inget hemskt eller konstigt. Kanske bara var meningen att jag skulle plocka fram kameran igen, den var inte använd sedan begravningen och tidigare tog jag foton flera ggr/vecka.

#11 ja absolut! det tror jag
och när du ändå håller på å fotar så vänder du kameran ut och in och knäpper ett på dig själv också och lägger ut i fototråden 

Är du galen människa! Kameran kan ju dö på kuppen 

WOW vad mäktig bild Melia…man riktigt känner kraften i naturen!!! Man blir liksom liten sånna gånger 
Carina

Ja den är full av kraft den bilden melia! Jag kan bara skriva under på Carinas rader. Jag har blivit rädd för åskan sedan vi flyttade ut bland åkrarna, men att se på avstånd och bild är helt ok. Bara jag slipper höra det rakt ovanför huset…

God natt förresten, jag ska vara uppe till 07.00 så det börjar bli mer än dags för bädden nu… Dröm vackert och minns :)
Kram, Cecilia

Jag ska upp 6.30 men har en vakenperiod just nu (fullmåne), snart är det nog dags ändå.
Natti! Kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus