Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettkurser
Läst 1709 ggr
Elisabeth-J
0

Cirkel

Det finns ju en banner som handlar om studiecirklar. Ett tips om man vill träffa likasinnande och utveckla sin medialitet tillsammans är ju att bilda en egen cirkel, ta kontakt med studieförbundet så kan dom berätta mer. Ett sätt är att man är några som träffas och studerar en kurs som exempelvis från böckerna En kurs i mirakler eller The Secret.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

melia
0

JAAA jag är väldigt intresserad av en cirkel om det var en sån som Ewa hade du menar? Jag har bett att få stå på hennes väntelista :) Har liksom aldrig riktigt fattat hur det går till och hur i hela världen jag ska lyckas hitta folk som är som jag Glad

Elisabeth-J
0

#1 Jag menar mer en studiecirkel  Glad

Elisabeth 

melia
0

jaha nähe Ledsen typiskt

melia
0

men hur hittar man såna cirklar som jag menar då Fot i munnnen vill ju så gärna ha några likasinnade att träffa Glad

Elisabeth-J
0

#4 Kolla med Ewa, hon vet nog mer om vad som finns i dina hemtrakter Glad

Elisabeth 

[Hellas]
0

Man kan själv bilda en cirkel med inriktning på tex. en bok eller flera böcker som sedan ska resenseras och praktiseras/samtalas om.
För länge sedan, nåja inte så långe sedan "bara" 20 år var det ju jättte dyrt med LP skivor.
Vi bildade en cirkel där ett antal skivor skulle lyssnas in och sedan resenseras :-). Just ja, till saken hörde ju att skivorna fick vi bidrag till så det blev jättebilligt.
Ja det kanske var lite att utnyttja systemet Generad men som sagt det var länge sedan.

Elisabeth-J
0

Ja man får ju betalt så att man kan köpa in litteratur och annat som behövs Glad

Elisabeth 

rosmarin90
0

Melia kolla om det finns nån andlig förening i din närhet. De brukar ha cirklar eller kan tipsa dig om nån som håller i en. New-agebutiker borde veta också. Många medium har cirklar så du kan ju söka på såna.

Den som söker den finner Skrattandekram Rose

melia
0

#8 och var kollar jag om det finns en andlig förening Oskyldig *känner mig lite dum* Cool

Elisabeth-J
0

Elisabeth 

melia
0

nej men vad kul!! tack!! det fanns ju en Glad vad gör en sån förening då? alltså om jag skulle ringa dit va ska jag ringa dit och säga, -hej får jag leka med er Cool haha

Elisabeth-J
0

#11 Hahaha ja fråga om dom har några andliga vänner till förfogande Skrattande  Du kan fråga om medlemsskap, om det finns utvecklings-cirklar och fråga också om dom har något program som du kan få där det står om vad som händer på föreningen. Det vrukar vara seanser och föredrag bl.a.

Elisabeth 

melia
0

Skrattande ja det skulle jag ju vilja göra, dessvärre har jag telefonskräck Hemlis (som om de inte räckte med alla annan skräck) :) får väl se om jag törs ta mig i kragen någon dag Glad

Celia
0

#4 - ja har du vägarna förbi så sätter jag på en kopp direkt! Kanske behöver du semester från andarna någon gång, bara att säga till :)

melia
0

#14 ja men visst Glad det vore ju jätte kul! om jag börjar åka nu så är jag väl framme nästa vecka nån gång Cool 

nä nu blir det gonatt för mig, sitter o gäspar så tårarna rinner Fot i munnnen

godnatt mina kära vänner Skrattande sov så gott!

Celia
0

#15 - i framtiden finns det också kaffe eller te eller vad du vill.

Nattinatti melia

Tuva-Lena
0

#13 Nää, inte det också melia! :) Att du kan vara så glad o gullig är för mig en gåta. Du har ju alla möjliga fobier, skräcker och förbud som hindrar dig att leva!? Go for it girl! Cool

#12 Vet du en tanke som jag har haft..? JO. skulle vi inte kunna ha en "cirkel" här inne…? Behöver inte vara så ambitiös, bara så att vi får nosa lite på detta med personlig/medial utveckling.. Du skulle kunna låsa en tråd för dem som deltar - självklart mot en viss kostnad. Vad tror du om det ?

Kramisar! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

#17 Det får jag fundera på en stund Glad

Elisabeth 

Bybo
0

#17 #18 Om det blir nåt sånt, skulle jag gärna vilja vara med!!

Tuva-Lena
0

#18 Jag somnade vid TV:n! Generad Jag förstår att det kräver lite eftertanke. Återkom du när du har funderat klart. :)

#19 Tänk om vi blir klasskamrater bybo!? Flört Då skall jag kasta suddgummi på dig. HI, hi…Kram till dig gumman!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Bybo
0

#20 *skratt* Låter bra det…Låter som en början till en vild klass!! :-) Kram kram…

Brokenfether
0

**#20 #21 Jag vill oxå tillbaka till skolbänken och jag ska sitta längst bak och gunga på stolen (otillåtet) och blåsa tuggade pappersbitar på er bägge…Cool  hehehe…
**

Bybo
0

Hahahaha….Sicket gäng va?!? Vem vill vara lärare åt  oss? ;-)

Brokenfether
0

#23 Jo,det vill Elisabeth Fundersam…hehehe Fot i munnnen

melia
0

#17 hahahaha du är för rolig Glad fast det är ju sant det du säger.. Oskyldig men håll med om att jag var modig som lade ut mitt foto ialla fall Skrattande