Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterböckerfilmtips
Läst 868 ggr
AnneN
0

Boktips!

Skulle vilja tipsa om boken "Alla tiders häxliv eller sökandet efter gudinnan" skriven av Lena Sjöström.

Håller på att läsa den nu och den är bra och lite personligt skriven med en nypa humor =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Elisabeth-J
0

Tack för tipset!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

Använder denna tråd och vill tipsa om en bra bok om Shamanism och psykiatri: Olga Kharitidi - Shamanens Cirkel

zeretki
0

Vill också rekommendera andra shamanist-författare: Michael Harner och Carlos Castaneda. :)

molly57
0

En jättebra bok är : Psychic Warrior.Skriven av David Morehouse.

En sann berättelse (även om det känns helt otroligt)

Handlar om David(officer i armen) som blir skottskadad i huvudet.Han får en ut-ur-kroppen upplevelse.Han blir synsk.Han blir sedan värvad till ett toppen hemligt program inom CIA som heter stargate.Han lär sig att "resa" med hjälp av fjärrskådning.Han spionerar bl:a på Ryssland.När han väljer att gå ut med sin kunskap och om programet.Hotas han och hans familj till livet. En jättebra bok!! Där både Ryssland och Usa,anväder sig av fjärrskådning för att spionera på varandra.Naturligtvis förnekar CIA detta!!

Förlag Forum

Kram//molly

zeretki
0

#4 STARGATE!!! :D *dör av lycka* I knew it! Stargate is for real! Nu måste jag bara hitta Daniel Jackson också…

(ber om ursäkt om ni inte fattar ett ord av vad jag just skrev)

Free_spirit
0

#5 Okej, det hade varit rätt kul och hitta Tealc och de andra i SG1 också!!Skrattande

Tiwar
0

Olga Kharitidi är en förträfflig författare. Läser just för andra gången hennes andra bok Drömmästaren. Shamanens cirkel hör för övrigt även den till favoriterna, kan starkt rekommendera dem båda  :)

Sen måste jag bara säga; Drömmandets Konst, av Carlos Castaneda. En av de bästa böcker jag läst!

När jag ändå håller på… Paul Brunton! Många bra böcker finns att hämta här för den som intresserar sig för livets mysterier. Två nämnvärda favoriter; Till Himalaya och Till Egypten. Dessa har lämnat outplånliga intryck på mig. Han skrev (under trettiotalet) en rad mycket intressanta alster under sina resor i Indien, Egypten, Himalaya mm.

Böcker är fantastiska saker :)

molana
0

5# Det är en favoritserie som jag tittar på varje vardag.Tittar på Star trek med.

Celia
0

#5 - Skrattande

mayia
0

En bra bok som heter himlen på jorden.Av James Van Praagh. Den handlar om hur man skapar andlig kontakt. Kanonbra.