Spökhistorier mm.
Berätta de läskigaste hisorierna du vet.
Spelar ingen roll om dom är sanna eller ej.
Eller någon som har länkar till spökbilder eller videos?
Eller har spökbilder ni fotat själv?
Kram Ebba
Värd på Choklad iFokus
Det här är sant!!!!
i våran förra lägenhet spökade det ,eller ja man kunde ju inte vara säker men vi kände så iallafall.dörrar och skåpluckor öppnades. men det mest obehagligase var nog på kvällarna var att det kändes som att någon tittade på mej och hande händerna på min mage. det var ett ålderdomhem över oss och 2 bekanta tilol oss hade dött dom bodde brevid och under oss men för ungefär veckor sen var vi flyttat till en lungn lägenhet kolla på den här bilden det var jätte många Orber på den(den är på mn lillebror när han var liten:)
putt

Det här hände när jag var 12 år. Jag hade släckt lampan och skulle sova, dörren var stängd till mitt rum. Plötsligt känner jag en stark energi och jag känner mig iakttagen. Jag visste att om jag vänder mig om nu så kommer jag att se någon och det var jag så rädd för, men jag måste kolla för nyfiken var jag ju. När jag vänder mig om står dörren öppen och i dörröppningen står en lång man. Jag sa till honom att gå därifrån för jag ville sova! På morgonen berättade jag det här för mamma och mormor som hade sovit över hos oss. Då berättar mormor att den mannen hade kommit in i rummet där hon skulle sova och hon hade också sagt till honom att gå därifrån.
Fast det här är ju inget speciellt läskigt med tanke på allt jag har sett och upplevt. Det finns värre men det får jag berätta en annan gång ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#3 åh snälla berätta mera läskigheter :D
*putt*
Värd på Choklad iFokus
1# , ooj :| .. så söt lillebrorsan din var ^^
hahahaha han såg lite konstig ut mycket sötare nu han e 3 år nu