Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 303 ggr
Elisabeth-J
0

Samtals - Energier

Varje gång jag pratar med EwaKristina så blir jag så hungrig :)  Nu får jag dra ner på våra samtal för snart har jag inga jeans som passar längre ;) Såg en Sibylla-kiosk framför mig under samtalet men det är väl för att hon har jobbat i en sån, men det är ju så gott också att äta på ibylla :) Sen får jag extra energi också av våra samtal! Jag var trött för en stund sen och jag ska ju upp tidigt imorgon, men nu är jag jättepigg igen :) Snacka om energier!!! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

shintaida
0

Jag håller med Dig, Elisabeth!

Ewa är en ENORM energikälla att "tanka" ur!

Kram o puss i pannan Kyss // Shintaida

Tuva-Lena
0

Ja du, det ligger säkert nåt i detta med "Sibyllans hemligheter"..:) jag har inte räffat LillEwa, men jag har nog fått den uppfattningen att hon är ett litet energiknippe - faktiskt!

Ha en bra dag imorgon, båda två, med eller utan korvar! Skrattande

Kram!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

När jag pratar med min systerdotter bli det toa direkt efter samtalet,det slår nästan aldrig fel

hon har problem med magen,så jag vet inte om jag tar hennes diarreér  åt mig ……Skrattande

brukar korsa benen för att inte påverkas ,ibland hjälper det

Elisabeth-J
0

#2 Sibyllans hemligheter!!! hahaha den var bra! Skrattande  Det blir ju nu hennes nya smeknamn Flört

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

När jag pratar med min syster kan jag ibland bli jättetrött och hon blir pigg

är det så att man tar åt sig den andras känslor och energier om man är känslig?

Celia
0

Ibland väljer jag att inte svara i telefonen. Det är oftast när jag äntligen har fått energi och lust till att genomföra saker. Då hatar jag att bli störd och är rädd för att energin ska försvinna - som den ofta gör efter ett samtal (de gånger jag svarar).

Kan låta som jag snålar med min energi, men ibland behöver jag den så väl själv. Jag tror att jag delar ut för mycket ibland och då kan det vara skönt att ta igen sig lite i sin ensamhet :)

Härinne får jag ofta extra energi. Men det är kanske inte så konstigt :) Härinne delar jag gärna med mig av den också :)

Nattinatti allesammans!

Tiia
0

Natti nattiGlad

SusanneStromstedt
0

Ni är så roliga Glad

Varje gång jag går till brevlådan får jag ett trängande behov ett toan…Sambon skojar alltid om det :-)

Morsan1
0

#8 När syrran ringer blir det bråtom för mig. Ibland tror hon nog att jag fejkar för att inte behöva prata men det är verkligen så. En sk. fix idé!

SusanneStromstedt
0

Vi människor är nog ganska lustiga i djurens ögon….