Jätteträff i sommar?
Har tagit min dagliga runda i skogen och fått en av mina "ljusa idéer" som jag brukar få i skogen! Tänk om vi skulle kunna ordna en jättestor träff nästa sommar med vi som är medlemmar i sajten!
Vi kanske kunde ha den mitt i Sverige någonstans så det blir lika långt för alla. Sundsvall, Ånge, (är Sveriges geografiska mittpunkt), Östersund, (fast det blir lite fuskigt då får Elisabeth så nära, skojar förstås Elisabeth)!
Tänk vad häftigt med flera hundra "häxor"på samma ställe! Vi kunde bo i tält och så hyra en jättekåta från Moskosel som samlingsplats!
Nu till den stora frågan! Hur finansierar vi det? Jag antar att det inte finns så många miljonärer på sajten? Hoppas att det inte är någon som säger "Det går inte"! Jag har lärt mig att allting går utom små barn och trasiga klockor.
Kom igen med idéer nu vetja!

vi hade en träff i sommras i avesta men det var nog inte mer än 20-30 st som kom, det var otroligt kul!!!
om jag inte minns helt fel så är det redan en ny träff inplanerad!?
Ja, visst är det väl en stooor träff inplanerad i sommar med healing iFokus också

#2 Ja det tror jag också att det är!
Vet inte hur långt de planerna har kommit men jag har lämnat förslag på Eskilstuna/ Strängnäs som plats! Nära och bra för mig( och för Happy) och ganska mitt i Sverige!
Kramilekram

Vet att det var en liten träff i somras. Att en ny är på gång visste jag inte! Berätta mer om hur det är tänkt! När var och hur?
Nice!
Kan ni berätta mer om den redan planerade?

Ha, ha Morsan, hur har vi det med de geografiska kunskaperna?
Jag har ingen aning hur långt planeringen på den kommit ännu.
Men det var snack om att vi skulle ha den tillsammans med healing iFokus. Och vi hade på förslag att den skulle vara här någonstans i Eskilstuna eller i närheten. Mer vet jag inte tyvärr.
Kram

#7 Mycket illa kan jag avslöja!!!! Ha ha ha ha
Men visst är det väl ett utomordentligt bra förslag!?!
Ja, jag ska villigt medge att mina geografiska kunskaper också är urusla :)). Men ibland är det faktiskt praktiskt det med, som nu tex. När jag har fått för mig att VI bor mitt i Sverige *Asgarv*
Kramis
Jag använder GPS…ett UTOMORDENTLIGT redskap när man är förvirrad…hehehe
Men var det inte snack om en träff i Backe med Elisabeth?
Med Ljus // Shintaida
#11 Men var inte den inplanerad i höst/vinter den i backe??
Jooo, men jag minns inte NÄR! Vill ju vara med….
Uppdatering vore bra *ler*
Med Ljus // Shintaida

Ha, ha, ha! Kan ni se Elisabets min när det kommer flera hundra personer hem till henne? Jag kan definitift se den minen!
*Asgarv* Jag kan nog också framkalla den bilden för min syn.

Kunde vi ha ett lotteri här på sajten som en del i finanieringen? Vi skulle kunna ta 50:- för lotten och låt säga att 300 personer köper en lott så blir det 15.000 enligt min miniräknare. Någon öppnar ett lotterikonto dit vi kan sätta in pengarna! Föslagsvis då Elisabeth själv om hon vill förstås?
Vad första priset ska vara vet jag inte? Vad säger ni?

sist betalade vi 400 för träffen (två dagar) det var ett jätte bra pris tycker jag
har otroligt svårt att tänka mig att det kommer komma flera hundra människor :) när det dök upp så några sist.. oavsett var man har träffen så är det ju alltid några som har på tok för lång väg för att vilja åka..
Ja, det tror jag också Melia.
Så många blir det nog inte. Kan tänka mig att det är otroligt bra om vi skulle få ihop 100st med healinsajten tillsammans. Max, men jag tror inte ens det blir så många. Troligtvis runt 60 kanske är väl mera troligt

Jag vet inte hur länge ni hade planerat den träffen, men jag tror eller vet, att man måste ha god tid på sig för en sån stor grej. Många har säkert inte råd att åka heller! Därav att vi måste finansiera den på lite olika sätt så att fler får möjlighet att vara med!
Säg att vi får ihop pengar till mat och uppehälle för oss alla i tre dagar! Vi samåker till största delen. Själv bor jag i Skåne, och om vi skulle samåka fyra personer i min bil till tex. Sundsvall så skulle det kosta 4-500:- per person för bensinen. Det var ju vad ni betalade sist, skrev du! Jag är optimist och tror att vi skulle kunna fixa det här! Kanske till och med utan att det skulle kosta ens 4-500:- kronor.

Det som planeras är den stora träffen i sommar. MariaJ och jag ska planera det här och vi återkommer med det när allt är klart
Träffen här i Backe blir inte nu då det har kommit annat emellan och jag tror att det är bättre att vi satsar på sommarträffen istället
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Utmärkt förslag att träffas mitt i Sverige,då kan jag nästan gå dit.
Träffen kan vara på den geografiska mittpunkten Flataklocken Munkbysjön. Precis mitt i Sverige, man får ett certifikat att man varit där också.
Sedan kan alla besöka Boda Borg och både leka och träffa spöken.
Hälsningar Tatsu
#11 Shintaida:
GPS Den bästa uppfinningen sedan diskmaskinen :-)
Ofta är det männen sägs det som står för leksakerna men i detta fall i min familj är det JAG som helt enkelt bestämde: KÖP!
Förresten: E -tuna låter jättebra!!
Jag väntar med spänning på fortsättningen och hoppas att det passar almanackan
Kramisar
Hellas