Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 2244 ggr
britt-mari
0

Destiny Cards

Är det någon som har hört talas om Destiny Cards?

Man får redo på vilket kort man är i en helt vanlig kortlek utifrån vilket datum man är född och därifrån kunde denna kille sen berätta om vem jag var mm.

Skulle vara kul att höra någon mer som testat, och vad ni tyckte om denna form av "spådom". Hur mycket av det ni fick till er stämde?

"klöver 2"/Britt-Mari

Elisabeth-J
1

Jag känner Stefan som håller på med detta och han har gjort det här för mig en gång och det var väldigt slående! Innan jag började jobba med Det okända så såg han det t.e.x. Om ni vill så kan jag fråga honom om han vill svara på frågor här på ÖN?
Länken till hans hemsida Hjärtans hjärna

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Det skulle vara kul om han ville vara gäst här!!Räcka ut tunganHoppas att han tackar JA!!För detta låter intressant!!Kanske kan man ha honom här en kväll,då vi alla kan få försöka hinna med att ställa frågor och få svar direkt…..CoolTack Elisabeth

Elisabeth-J
0

Vill också tala om att allt han har sagt till mig har stämt in! Nu var det ett tag sen sist så det är nog dags för en till konsultation Skrattande

Elisabeth 

EwaKristina
0

Ja,och i och med ditt inlägg #3 så gör du ju inte min iver mindreRäcka ut tungan

Elisabeth-J
0

#4 Hahaha tålamod min vän… Flört Jag ringer honom imorgon!

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Kom att tänka på en sak angående Stefan :)  Han döper om sina vänner och kollegor till det kort dom är, jag heter ruter 9 och ruter 4 Glad  Han har skrivit en bok som är väldigt intressant!

Elisabeth 

kath
0

Det har jag aldrig hört talas om, det lät ju jätteintressant!       Hoppas att han kan komma o gästspela här då:)

britt-mari
0

Visst kände jag igen mej i mycket av det han sa. Fast något sådär jätte konkret om vad som skulle komma fick jag väl kanske inte reda på. Men å andra sidan så var ju den här konsultationen en snabb variant mot vad man får om man bokar tid utanför en mässa.

Stefan påstod att det inte var en slump att jag befann mej på mässan just nu. Tänkte väl att det skulle ha någon speciell betydelse för just mej, men det kanske var att han skulle komma till "övernaturligt" och berätta om sitt arbete.

galdra
0

Ja vad spännande och kul det låter.Undrar vad jag blir klöver ess eller…?Joker kanske hahaha

Elisabeth-J
0

#9 Jag har boken så jag kan kolla vad du är om du vill? Flört

Elisabeth 

Soffe
0

Har läst lite om det här innan och i höst någon gång så kommer Stefan dit jag bor och ska hålla föredrag + om man vill beställa en tolkning.. Jag ska gå på föredraget o lyssna iaf :)

Clary
0

Kunde inte låta bli att beställa hem hans bok och  jag måste säga att det blev en mindre chock att läsa. Det stämde ju bara så bra både på mig och min man. Förvånad

Elisabeth, har du haft tid att kolla upp om han kan tänka sig att medverka här?

Medarbetare på Feng Shui och Indien

shintaida
0

Det låter ju MYCKET intressant! Vore kul att prova nåt nytt som man aldrig hört talas om!

Med Ljus // Shintaida

Clary
0

#13 visst är det roligt när det kommer upp nya saker att prova.

Numerologin är också intressant, talen ändras ju vid namnbyten och genom att kolla upp siffrorna för boendet, tomtnummer mm, kan man se hur det passar en själv. Mycke att hålla reda på.

Kram på dig

shintaida
0

Då ändrades väl mitt öde när jag bytte förnamn för några år sedan…kan det vara så??

Med Ljus // Shintaida

Clary
0

Summan av alla bokstäver i det namn du får vid födseln är nyckeln till de egenskaper och talanger du får med dig.

Summan av enbart vokalerna=inre livslinjen (tankar och önskningar)

Summan av bara konsonaterna=yttre livslinjen (personligheten)

Tillsammans bildar de mönsterliljen.

Summan av dagen, månaden och året kallas jordlinjen och står för vad du kommit till jorden för att uträtta eller bör uträtta.

Namnändring kan väl liknas vid en ny fas av livet?

Jag kan inte detta fullt ut utan har gjort som med mycket annat, nosat på detFundersam men intressant är det.

Kram

Thinka
0

men gudars så intressant!!! (undrar just vad jag skulle bli i ett kortlek? är ju född första april, ett skämt en joker kanske? näää det vill jag inte va, fniss)

Celia
0

Detta låter ju jättespännande! :)

Clary
0

#17 har pm:at dig

Helenasharmoni
0

Han kommer till Vallentuna då och då. Han var där för en vecka sedan. På fredagen hade han en föreläsning och på lördagen och söndagen kunde man boka in sig för konsultationer hos både Stefan och hans fru.

Vet inte när han kommer dit nästa gång men jag vet att han kommer tillbaka. Jag har också boken och jag var på en föreläsning. Mycket intressant :-)

Clary
0

#20 Om du håller koll så vore det så roligt att testa det och Vallentuna är ju inte så långt borta Flört så glaaaad om du  påminner när han dyker upp nästa gång.

Magi-cat
0

Jag träffade Stefan en gång på en mässa och fick en läsning av honom. Han är mycket noggrann och seriös och säkerligen mycket duktig. Men jag tänkte hela tiden på att jag föredrar tarot. Glad Men det är ju en smaksak….Jag kan tänka mig att detta passar förträffligt för människor som är mycket logiska av sig.

Jag fick ett band med hans läsning intalad, kanske ska lyssna nån gång nu igen…

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Bullan
0

Min farfar "höll koll" på familjen med sin kortlek! Han kunde se i korten det mesta, sa han. Fast det kanske inte är riktigt samma sak!? han visste när olika saker skulle inträffa och vad som skedde för tillfället. Han höll nästan allt för sig själv…men ibland kunde han tydligen säja en del, och det var visst väldigt slående…till mina släktingars förvåning.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Opal
0

Det verkar vara mycket intressant. Visst vore det roligt om han kunde vara gäst här.