Tacksam
Jag är så tacksam för att jag tog mig tid att lära känna ÖN och dess invånare. Jag hade varit här tidigare och kikat men aldrig riktigt fastnat.
För inte så länge sedan kikade jag igen och det har verkligen hjälpt mig något oerhört *rörd*.
Tack för att ni finns, nu blir ni aldrig av med mig 
Kramar, Cecilia

Det värmer i mig av glädje, tårar kommer fram av tacksamhet över den hjälp du beskriver att du får här. En av önskningarna jag hade när jag startade sajten var just att människor ska få hjälp och kunna känna glädje och inspiration. Tack för att du delar med dig Celia!
Varma kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack själv för att du finns
du är verkligen någon jag tycker mycket om här på ön
vi verkar ha samma kassa humor du och jag haha 

vill också passa på att tacka föressten!! jag har också blivit otroligt mycket hjälpt här! med både spöken problem och rädslor och allt vad det nu kan vara
ni är änglar allihopa!
Kram på dig 
Ja här är toppen!
Ljus carina

#1 - ja det har du verkligen lyckats med Elisabeth! Detta är en toppensajt - säg vad mer som behövs än spänning, omtanke, glädje, inspiration och någon som förstår. Jag kan leva på glädjen och inspirationen som sprids som ljus härinne. Kunskap och insikt glömde jag. Ja det finns ju massor här som kan få den mest urlakade att känna ny energi :)
#2 - ja jag har också förstått det - den där kassa humorn ger mig massor av glada skratt och ny energi. Jag tror inte att jag har läst ett enda inlägg från dig utan att jag suttit leende och många gånger gapskrattat så att jag nästan tappat luften :)
#3 - ja och dig kommer jag aldrig att glömma! Kram :)
Stora kramar till er alla!
/Cecilia
Tack själv du Celia !! Vad skulle man gjort utan denna sajt, så man får ventilera sitt stora intresse med sina fina medmänniskor härinne!! Tack igen Elisabeth du med..Kan inte tacka dig nog . Kram på er alla!!
Sötnosar…*gluttar* uppåt…tack ni med och även alla ni andra!!!
Hahahaha, instämmer #5 #2:an melia….har även jag gapskrattat åt…Sorry melia, inget illa ment..du e så söt!
Tack själv Celia, att läsa dina inlägg är alltid roligt och inspirerande. Jag lånar tråden och skickar en tacksam tanke till er alla.
Tänk vad fantastiskt livet ändå är, det man behöver får man precis i rätt tid, varken tidigare eller senare.
Man kan gå förbi samma sten varje dag utan att ägna den en tanke men när man minst antar det och behovet finns stannar man upp en kort sekund och upptäcker guldgruvan som finns precis framför ögonen.
Kram på dig
//Hellas

Jag menar inte heller något illa när jag inte kan hålla igen på skratten till melias inlägg. Vilka lika användarnamn vi har förresten, bara en bokstav som skiljer 
Vad fint du skriver Hellas, och så sant det är! Att låna tråden är också helt ok för mig, jag har förstått att fler än jag är tacksamma och när jag läste om Elisabeths mål så behöver hon ju massor av uppmuntran även om hon redan nått dit hon önskade. Man behöver berätta det ofta för att glöden ska stanna kvar 
Kram på er och ha en fin söndag!
/Cecilia

celia o bybo
vad gosiga ni är! såklart jag vet att ingen menar nåt illa!! skratta mår man bara bra av! så skratta på ni
som jag sa förut, jag är glad att mina andar kan glädja någon
själv är jag måttligt road över deras tilltag
ibland undrar jag verkligen om dom är så uttråkade i andevärlden så dom måste hit och göra hyss emellanåt för att roa sig
kanske bäst man tar med sig en stickning eller nåt när man går över så man har nåt att pyssla med
massor med kramar