OT- barnbarn
Idag har jag pussat på mitt nyfödda barnbarn för första gången. Vilken märklig känsla. Trodde aldrig att jag skulle känna så starkt för ett barn som jag inte burit själv. Men bandet är otroligt starkt. Tack universum för att jag fick uppleva det här!! Helt fantastiskt.
Det roliga är att min minste bara är sju år. 4 killar och en tjej - Vad rik jag känner mig.

Jaa! Det är HELT fantastiskt! Jag läste på någons kylskåp en gång:
"Om jag hade vetat att det var så underbart med barnbarn så hade jag skaffat dem med en gång"
Helt sant!

Grattis till det lilla barnbarnet.Det är ljuvligt.Man kan också lämna tillbaks dom till föräldrarna när man är mättad,superbra….

Barnbarn är underbara!Jag är så förälskad i mitt och snart har jag ett till att förälska mig i …
Min farmor säger: barnbarn är livets efterrätt! Sen när hon fick barnbarnsbarn så tyckte hon att de var ännu bättre: som avecen till kaffet!

Grattis
enba: Grattis till barnbarnet 

Stor Grattiskram! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för gratulationerna! Hoppas ni alla får uppleva samma som jag.

#10 (Jag har det! Två gånger! Och vårt yngsta av sju är också bara sju!)

Snart min andra gång nu…Undras om det blir kille eller tjej…Det spelar ingen roll vad det blir för kön på barnet.Jag är mormor och det är toppen!!!

Jag väntr på den dagen jag får bli farmor också! Jag lovar att dom inte behöver sakna barnvakt 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Grattis enba! Ja, det är härligt med barnbarn! Jag är både Mormor och Farmor. 2 killar o 2 tjejer! Härliga ungar! 
Grattis till barnbarnet, Ja, ibland känner man sig rik och det behöver inte alltid menas i pengar.

Grattis till ditt lilla barnbarn!!