Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 1314 ggr
Tiia
0

Tips vid healing!!!

Jag har sett att de finns några som gärna vill ge healing men inte kan.

Jag brukar göra såhär:

Jag skriver upp alla som vill ha healing på en A4-papper.

Sedan sätter jag händerna på det.

Ber en  bön … frågar om jag kan få hjälp vid healingen……

Sedan visualiserar jag ett healande ljus,som hjälper alla på listan

Efter det tar jag min pendel och ger positiv energi.

Till sist sätter jag kristaller på listan och har dem kvar i minst ett dygn.

Det kanske verkar lite bökigt……för att göra det enklare skriv upp namnen på ett papper,

be en bön om du vill och sätt händerna på listan du gjort och visualisera att du healar,sänder ljusa,goda energier till alla som finns med på listan.

Coturnix
0

Är det med "healing" som med kärlek att det är en outsinlig källa?

Jag oroade mig för att jag inte skulle räcka till att älska så många men det visade sig vara en obefogad oro. Kärlek är någonting som växer…

[Lady-Oona]
0

Bra tips….gör något liknande själv….men när möjlighet finns använder jag också ett foto på den som önskar healing, tänder ett ljus och ställer på fotot.

Healing är KÄRLEK och jag tror att vi har inte healing vi ÄR healing och det är vår kärlek, äkta djup kärlek, omsorg, intresse, arrangemang,  till den som inte har det så bra som sätter igång en läkande process så att förändring kan ske.

så ÄLSKA på därute….resten sköter sig sjäv…

Oona

Celia
0

Vilken bra tråd! Jag gick in här med tankar om att fråga hur man sänder och hur ni väljer ut 'vem som ska sända till vem'. Det var ju underbart att läsa att alla får av många som sänder.

Jag ska få (hoppas) min första healing ikväll och jag är nästan lite pirrig av oro. Tänk om jag ligger och somnar och inte hämtar min son efter hans jobb :-o

Hur länge ska jag hålla mig avslappnad? Kan ju ställa klockan om jag är rädd för att jag ska somna. Ska lägga av telefonen och stänga av mobilen. Något annat att tänka på som ni kan tipsa om kanske? Något förberedande så att jag blir mer mottaglig?

Kram, Cecilia

Tiia
0

#2 Jag brukar ha ett foto också om det är 1-2 personer som vill ha healing.Det är så olika,jag gör inte på samma sätt varje gång när jag ger distanshealing.Ibland börjar jag gråta,vet inte varför.Instämmer med dig Oona

Celia,vad spännande det blir,jag brukar oftast känna av healingen.En gång vill jag he lite extra energi….då kunde jag inte sova på hela nattenSkrattande

men jag var glad för det ändå,då kunde jag sitta hela natten och pyssla….

Tiia
0

Finns det flera som vill bidra med tips hur ni gör healing?

Bybo
0

Okeeej, jag dårår som inte vet hur man gör…:-/ Jag har försökt att bara sända dem 2 sista ggr..Inte för att verka duktig utan för att det verkar lättare att göra en sak i taget ;-)

Ja, nu pratar jag om distanshealingen på forumet….

Jag skriver upp alla namnen, ort osv på en lapp…lägger mig ner typ 15 min innan kl 20.00.

Slappnar av, ber om att få vara en kanal typ och säger att jag vill sända kärleksfull helande energi till alla dessa….som jag då läser upp…Och dem jag vet hur dem ser ut, försöker jag att se framför mig…eller annars nicket eller annat specifikt..*S*

Jo, jag har ju även typ öppnat upp och ber om beskydd och hjälp…

Sedan håller jag i lappen och föröker dra in mig kärleksljus som jag sen sänder vidare….

Sen försöker jag bara det gå/vara och slappna av….

Jag vet ju egentligen inte hur man gör, men det känns som om det funkar..otroligt nog….

Tiia
0

Jag tycker det låter väldigt bra,ByboGlad

Bybo
0

#7 Tack….Man vet ju inte om det funkar…men det känns så…

Tiia
0

#8 Det gör det nog…jag tänkte som du också,när jag började med healing

ju mer jag healade,desto mer bevis fick jag att det fungerar