Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1836 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A Upplevelser 20/9

Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Jag försökte ge.  Bla Kände jag  värme i händerna, och fick en skum känsla i mitt högra öra!? Nu efteråt fryser jag lite och har fått lite huvudvärk…men lindrigt….

tarantella
0

jag vart väldigt varm i händerna kändes att det var mycket energier. Precis som när jag fick distanshealing (av en annan person) i förra veckan kändes det som nått rann ut från tinningen, rätt konstig känsla. Lykades slumra till en sväng men vakna till och känner mig lugn och trygg i mig sjläv och ska snart gå och lägga mig igen och sova :). Åter igen ett stort tack

Celia
0

Hej på er :)

Jag låg i 50 minuter och jag vet inte vad jag ska säga om min första healing. Kanske vet jag mer imorgon, då kanske jag känner av nya krafter?

Hur som helst… Jag släckte ner, tände brasan + ett doftljus och satte på Healing Light med Gandalf, sen la jag mig på rygg i soffan och andades in genom näsan och ut genom munnen - djupa andetag och försökte slappna av i hela kroppen. Iskall om händer och fötter och då och då kändes det som en svag kylig vind (precis som någon blåser försiktigt på en, fast kallt). Nåja, jag får väl ligga en stund och se vad som händer…

Inom 5 min kom en katt och hoppade upp. Jag misstänkte att det var Bodil eller Berit men tittade inte, utan fortsatte att slappna av. Katten la sig över mina ljumskar. Sen tog det max ett par minuter - och så kom ännu en katt. Jag kände vem det var (Berit) för hon la sig över mellangärdet, mer mot magen än bröstet och jag la min högra hand på henne.

Efter ca 15 minuter började jag att gråta (??) men det gick snabbt över och jag återfick ett lugn plus att mina händer fick normal kroppstemperatur :) Ja och sen började hunden att snarka! Men jag ignorerade detta och låg oberörd hela tiden.

Det enda som jag märkte, eller tyckte var märkligt, var mot slutet. En uggla kom upp bakom mina ögonlock (vad kan det betyda tro?) och sen precis innan mitt mobilalarm startade 20.50, så fick jag en syn. Jag är livrädd för höjder men jag stod raklång mot en lodrät klippvägg (och en likadan klippvägg fanns mitt emot mig) och sen bara föll jag. Eller det var mer som om jag flög iväg, fast rakt neråt. Först när jag såg detta så fick jag samma rädsla i magen som när jag ser eller tänker på höjder, men nu försvann den äckelkänslan direkt och jag kände istället ett lugn. Sen var 11:e låten slut och mobilen ringde. Jag sträckte på mig, likaså Berit och sen gick hon. Jag reste mig upp och kände en konstig smärta i svanken. Den försvann ganska omgående och nu sitter jag här.

Händerna är kalla igen men jag är inte trött (som jag trodde att jag skulle bli om jag skulle ligga stilla och vara avslappnad så länge). Blev jag healad eller var detta bara en första övning för mig i avslappning tro?

Jag återkommer och berättar om det händer något positivt med min kraft, lust och energi de närmaste dagarna :)

Kram och tusen tack (oavsett om det funkade eller ej)
/Cecilia

Tiia
0

#1 Bybo,jag hade också en konstig känsla i höger öra,nåt som bubblade.

sedan var det nån som killade mig i ansiktet och håret

bjarvamor
0

La mig och soffan och inväntade tiden när det skulle börja. Strax efter kom min katt och la sig på mitt bröst. Jag tänkte: Jaha är det du som får min healing nu? I alla fall så blev jag tröttare och tröttare och mina lemmar blev så tunga att jag knappt kunde röra dem.

Ungefär som jag blir jag när jag går djupt in i min Meditation. Försökte att hålla mig vaken men det gick inte. Vaknade för en stund sedan och katten låg kvar. på mitt bröst. Nu känner jag mig lite frusen men ganska pigg ändå. Återkommer i ämnet inom de närmaste! Tack Tack/Bjarvamor

Bybo
0

#4 Tiia….Ojsan! Och killandet hade jag också…Vad tusan kan det betyda då? *ler*

Tiia
0

Jösses,vad kan det betyda

är det någon som vet nåt om sånt?

Helleh
0

JAg kände som vanligt.. INgenting..  Eller så tänkte jag inte på det bara.. Var nyäten & tokmätt, började bli seg, lekte med min son, pratade med dottern & kollade på idol samtidigt.. kke var för distraherad?

Men tack iaf :)

Celia
0

Kliade här också (ansikte hårbotten och händer) plus ryckte i fingrarna. Men det är rätt vanligt med nervryckningar när man börjar slappna av, så jag bortförklarade detta ;)

Celia
0

Jag kan inte sova…. Mycket underligt, det har jag aldrig problem med nu förtiden… Måste ha hänt något under healingen, jag är full av energi och så glad :)

Bybo
0

#10 Vad bra! Ja, inte att du inte kan sova utan att du är glad!!! :-D Kram

Celia
0

Känner för att tapetsera Fot i munnnen Skrattande

Bybo
0

#12 Hahahaaaa……Gör det….en bra ljudlös sysselsättning så här på natta! som Meditation typ ;-)

Thinka
0

Jag hade haft en riktigt besvärlig dag, där absolut allt krånglade, när maken kom hem så satt jag o grät för allt var emot mig. Fyra minuter över åtta satte jag mig ner och skickade healing tiller andra på listan. jag fylldes utav ett stort lugn när jag satt där och idag är en ny dag!

shintaida
0

Jag tog bara emot i går.

Och det som hände var att jag gick med "ståpäls" i ca 1 timma!! Som om jag frös…men RÖS gjorde  jag hela tiden.

Tack ni alla, jag behövde det, för min styrka är inte vad den borde vara!

Hjärtekramar // Shintaida

galdra
0

Det kanske är så att energierna ska flöda.DVS Ge och ta…

TantAlma
0

Min smärta i nacken har lagt sig en aning och jag är mer öm nu, jag somna som en stock, så många spänningar släpptes uppenbarligen. Jag kände inte när det hände, men när de var borta. i dag är jag väldigt trött men på ett bra sätt.

Tack ska ni ha….

april4
0

Första gången som jag kände healingen såååååå behaglig och skön. Kändes som jag svävade. Mina fötter och öron var stekheta och brände. Tack snälla för en underbar upplevelse. Inte ont idag nånstans. Kram till alla.Skrattande

Popflickan
0

Jag vet inte om jag kände något.. Men som agt, jag vet int riktigt hur det ska kännas heller..?

Blev lite varm över skuldrorna tror jag.. kan det ha varit healingen jag kände av?

topsie
0

Det bara kokade i händerna när jag skickade sedan kom ett otroligt lugn Jag bara flöt med i energivågen.