Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 585 ggr
Opal
0

Andlighet

En sak som jag ofta funderar på är hur långt en människa kan gå i sin andlighet?? Jag vet att vi lära oss olika saker hela tiden vi lever. Men finns det vissa människor som går längre i sin andlighet??

Elisabeth-J
0

Alla utvecklar sin andlighet hela tiden på olika sätt, genom livets prövningar bl.a. Jag tror att den andliga utvecklingen är oändlig, din själ utvecklas ständigt både på jorden och i andevärlden. När din själ är en guide så har du utveckat en väldigt hög andlighet men om det finns någon gräns för det vet jag inte, jag tror att vi hela tiden måste utveckla vår andlighet för nästa steg osv. en del har kommit längre än andra, alla är vi på olika nivåer.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TusseTiger
0

Då kanske jag kan få svar på en gammal fråga jag har. :-)

Blir man mer o mer andlig ju mer 'skit' man möter i livet. Ju fler kriser, ju öppnare blir man?

Elisabeth-J
0

#2 Efter varje kris eller prövning du får gå igenom så går du igenom en utveckling i din andliga och personliga utveckling, så det stämmer att man blir mer öppen och mottaglig efter varje prövning :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TusseTiger
0

Okey, så det är inte helt illa att jag går igenom den kris jag gör, även om den många gånger håller på att kosta mig livet.

*tusse för dagen grymt orolig men det tillhör väl normaliteterna nu*