Medium i Dalarna?
Hej
finns det nån som har ett bra tips på medium i Dalarna, alltså att gå till på en privatsittning? jag skulle verkligen behöva göra det, det är så länge sen sist
gärna nån som inte ruinerar mig
:)
tänkte att det måste ju finnas lite fler dalafolk med här som kanske varit till nån dom tycker är bra :)
EwaKristina ( här på forumet)i Avesta finns ju. Hon är SUPER ,och inte dyr heller 

Jag har skickat pm till dig.

#1 Ja Ewa skulle jag gärna gå till men jag tänkte att hon nog känner mig för bra
dom vill väl inte ha så mycket info innan.. och jag tror nog hon vet det mesta redan
eller? skulle det funka ändå Ewa tror du?
#2 tack 

#3 Jag tror att det skulle funka bra för Ewa vet inte så mycket egentligen om dig. Det finns säkert massor av saker kring dig som hon inte känner till hon vet säkert inget om dina nära i andevärlden.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#4 jag har ju en massa frågor jag vill ställa till "andevärlden" och jag tänkte att Ewa kanske blir "låst" om hon vet saker om mig innan? men det kanske inte funkar så
jag är inte så haj på det där 
#5 OK, jag visste inte att ni kännde varann….

#6 nej vi känner inte varandra :) men vi har ju träffats och pratat på telefonen och här på forumet.. så då vet hon ju en hel del om mig :) fast det kanske funkar bra ändå
det får ewa svara på om hon tycker :)