Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 646 ggr
pixi
0

Medial hund?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

det här är mitt första inlägg så om det är nått som är galet gjör jag ett nytt försök.

Finns det någon som kan säga nått om denna hund? Han heter Hampus.

Förklarar vad som har hänt senare.

tack på förhand

Tuva-Lena
0

Likadan som min!! Förvånad Åh vad fin han är! Min är nog inte medial, men han har alltid "osaliga andar" i benen. Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Celia
0

Han ser gammal och klok ut Glad

Kan ha problem med sina diskar i ryggen och tycker om köttbullar Räcka ut tungan

Celia
0

Lever han fortfarande förresten?

Mvh, Cecilia

pixi
0

Tyvärr han dog förra våren. Men det va den klokaste hunden jag har träffat. Och ja han älskade köttbullar.

Celia
0

Beklagar verkligen! Jag tog själv farväl av vår Bozz den 14:e juni förra året. Jag är säker på att han och Hampus leker där på andra sidan, även om det är två hanar - där är alla vänner som känner varandra och delar lika på köttbullarna :)

Tröstekramar

Tuva-Lena
0

Har du träffat honom nåt sen han gick över till "Regnbågsbron"..? Jag har fått träffa mina hundar vid några tillfällen. Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

pixi
0

Det va min mammas hund, hon har aldrig sett honom men hon kliver över honom ibland utan att känka på vad hon gör.

Anledningen till min fråga är… Mor å far skulle åka bort till ett par vänner på kvällen och hampe fick vara hemma. Vid tiotiden ringer telefonen och det är en hund som skäller. De lägger på i tron om en busrigning, men koplar över telefonen till parets mobil. Det ringer igen och det skäller. På mobilen står mina föräldrars telnr det borde det inte göra utan parets nr. mor å far åker hem Hampus glad pigg och väldigt nöjd.

Detta händer två ggr till hos samma par. Och en gång till närmsta grannen när mina föräldrar va där. Alltid samma tid och en hund som skäller.

Sista gången va vi hos min granne. Där har Hampus aldrig var med. men då hade telefonen ringt hos det första paret , men dom viste inte att mor å far va borta. Sen ringer det hos föräldrarnas närmsta granne, de i sin tur ringer till mammas mobil å säger att hampus har ringt.

Jag har pratat med telia och det finns inga utgåede samtal från föräldrarnas telefon men deras telnr är registrerat hos dom dit hampus har ringt?????

Helleh
0

Låter mysko.. Har dina föräldrar Telia som operatör då? Jag måste vara lite skeptisk, men jag vill egentligt säga att det lät både fantastiskt & märkligt :)

pixi
0

De har telia. Och ja det är märkligt. Jag önskar att jag kumder förklara men det går inte. Enda förklaringen är att han var medial eller att han fick hjälp att ringa, från andevärlden. Han va väldigt orolig när han viste att han skulle vara själv hemma.