H-T-A Lista 20/9
Nu är det dags att skriva upp sig för veckans healing som är på torsdag kl. 20.00. Om du vill ha healing så skriv ditt namn och ort på listan. Om du vill läsa mer om det så gå in här: Healing till alla
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Alma i stockholm tar tacksamt emot för smärtan i axlar och ben.
Tar tacksamt emot extra energi
Linn/Eskilstuna

På torsdag är jag redo för min första healing om jag får plats. Vet dessvärre inte hur man sänder, så jag får börja med att försöka ta emot. Behöver energi, lust och kraft så att jag orkar ta tag i vardagen och bli kreativ igen. Ser med spänning fram emot om jag ska känna något på torsdag 20.00 :)
Cecilia, Häckeberga i Genarp
P.S. Går det även att boka till min son så gör jag det här också (?) - Max, samma plats som ovan. D.S.
Ger healing i massor och tar tacksamt emot.
Tiia/Eskilstuna
Försöker med att bara ge, även denna gång…Då jag nog har lättare att göra en sak i taget *S*….OM jag är psykiskt stabil
Jag tar ödmjukast emot!! Klarar nog inte att ge denna gången.
Med Ljus // Ylva i Grycksbo
Tänkte be om healing till min bror som går igenom en tuff period just nu, så att han får styrka att ordna upp saker som kan förbättra hans liv. Johnny i Nynäshamn.
Tusen tack på förhand :)

Tillägg till #3 - Max är född '87, så han har åldern inne :) (om 18-årsgräns gäller för healing?).
jag tar tacksamt emot healing.jag jobbar den kvällen och ska på 50 årsfest efteråt.tack.

Tar gärna emot healing för att få mer energi inspiration och kraft att starta upp mitt företag. Viveca heter jag och bor i Tyringe, Skåne

Thinka i Kolsva som tar emot och skickar (jag behöver lite extra mod att sätta mig på planet till frankrike på söndag morgon)
Vill gärna ändra mitt första inlägg. Istället för energi behöver jag healing till mina leder, och då främst armbågar och händer. Hoppas detta går bra. Tack på förhand
Ger gärna healing och tar tacksamt emot..
jag glömde skriva Christina i Umeå
i mitt förra inlägg

Jag ger gärna och tar emot healing. Jag går på Meditation då så ge inte så mycket så jag ramlar av stolen bara
Annelie i Avesta

Jag skickar och tar tacksamt emot 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag säger som #5 Bybo, det verkar vara lättare att göra en sak i taget.
Eftersom jag mår så gott i mitt liv och med min omgivning just nu, så väljer jag att ge även denna gång åt alla som vill ha.

Jag tar tacksamt emot, tack!!
Marie i Sollefteå

Väljer att bara ge healing

Jag tacksamt emot då min tumme inte läker som den ska.
Kristina i Nättraby.

Lena i Järfälla. Ja tack! :-)

tar gärna emot :), lite extra energi inför beredskapvecka på jobbet och kanske lite extra mod att tro på mig själv (håller på att lära känna en väldigt intressant person och självkänslan sviktar)

glömde ju namn :) Ulrica Västerås
jag tar gärna emot healing ikväll Doris i vaplan
Allting är möjligt

Jag tar gärna emot healing, har så himla ont i hö axel och skuldra. Värktabl hjälper inte, har haft ont sen imorse.
Jag bor i Stockholm och heter Anne Mari
Jag med. Ska försöka skicka med. Jag är ju rätt ny på detta så jag gör så gott jag kan.
.
Lena i Halmstad.
Tacksam för energi och tröst
Karin i furulund

Åh neeeeeeeeeeeeeej jag missade det här å jag som är så sjuk o verkligen behöver healing
typiskt
helt bortglömt i min förvirrade hjärna