Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 354 ggr
melia
0

tarot gissning

Min svägerska ska ha barn den 29 sep och undrade när jag trodde det skulle bli :)

jag sa att jag ska fråga min tarotlek :) (hon tror inte alls på nåt sånt här) jag tog ut alla kort i stora arkanan och frågade vilket datum det blir, först när jag blandade så ramlade kort nr 12 ut jag noterade det bara och fortsatte blanda o kupera och tog ett kort och jo visst blev det kort nr 12 igen :)

så jag berättade för henne att hon ska få barn den 12:e okt Skrattande tänk vad kul om det stämmer!! jag kände mig så övertygad eftersom det blev samma kort två ggr :) (mindre kul för henne då som måste gå över så länge) Skrattande

men tror ni att man kan få exakta svar så där? Glad

tarotlasse
0

Hej melia du kan alldrig se vad som händer med tarotkorten du ser alltid det troligaste som händer.

Normalt kan ju alltid den man lägger korten på påverka resultatet med sina egna beslut och inte följa det som kommer fram i läggningen.

Men i detta fall är det ju lite svårt att påverka födseln själv *L*

Fast 12an behöver inte betyda datumet utan kan lika gärna vara ett klockslag.

Jag gjorde själv en liknande läggning för ett tag sedan och där jag fick fram en siffra upprepade gånger  men det datumet stämmde inte men däremot så skedde födseln just det klockslaget.

Lasse