Orb?
Hejsan , idag var jag o fotade i vårat "kaninhus" . Har sett några bilder här ifrån där det finns en orb med. Ser likadant ut. Är det en orb lr bara damm lr något? Vi flyttade till det här huset nyligen och det är ganska gammalt. Kaninhuset har förut varit ett gammalt hönshus för 7 år sedan. Tack på förhand . :)
Visste dock inte vilken grupp jag skulle lägga den i.

Ser ut som Orber tycker jag. ^^

nej vad läskigt . :S Kan man känna saker från bilder lr se ? om nån kan se nåt. ?

*puttar*

Putt*
Kanske nån höna eller två som dött där? x)
Det verkar vara flera Orber där. Det finns säkert någon duktig här som kan ge dig nåt svar. Det är inte något att vara rädd för i alla fall. Jag har också fångat Orber på foton och blev också lite skraj först. Men det kan vara skydsandar eller andra "vänliga" andar som tittade till dig och dina kaniner. Kram

#7 haha :P
#8 okej tack föe svaret.
Är det nån som kan ge mig svar ? :S

ingen ? :S

#11 Hej tack så mkt. Min ena kaninhona som bor där högst upp i buren är antagligen med barn. Men om det är en orb så är dom väl döda?

ja du det törs jag inte svara på..men tror så själv…tror du inte att någon har fått missfall..fast du inte har sett det…en del djur äter ju upp sitt eget foster o efterbörd…annars kan det ju vara syskon till dina kaniner som vissar sig…du kan ju alltid fråga den du fick kaninerna ifrån..om några dog..kram
James Van Prahg berätta i en show att suttit på ett kafé och såg en liten barn ande som var fäst vid servitrisen. När han till slut vågade fråga henne fick han veta att hon var i 3 dje månaden. Så jag tror inte de behöver vara döda utan att de förbereder sig att stiga ner…( till jordelivet) Som jag hört det kallas.

#14 vad häftigt :D Madde håller tummarna för dig att det är så =D

*Putt* Hur har det gått? :) Är honan dräktig?

#17 nej jag tror inte hon är dräktig. men det kanske är nåt annat. jag vet juh inte riktigt hur det har varit här innan och så. ^^