Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 795 ggr
Elisabeth-J
0

OT Strömavbrott

Man bör ju tänka efter lite extra på vad man tänker många gånger med tanke på at tankens kraft är så enorm Glad Igår skrev jag i en tråd att jag tycker att det är mysigt med strömavbrott för då är allt så tyst och man tänder massor av ljus. Vad tror ni hände här idag när jag minst behövde det??? Strax över 11 ska Annika från radion ringa mig för en radiointervju, 10.50 går strömmen! Snabbt som ögat fick jag leta fram sladd-telefonen för nu funkade ju inte den trådlösa, och koppla om lite sladdar, pust jag hann! Sen ska Kicki (Fru_L) komma hit och fika, kan ju inte brygga kaffe Gråter  men då kom hjälpen Kyss Kicki hinner bara komma hit så kommer min sons farbror över, han hämtar sitt gasolkök, ohhh vad gott det kaffet smakade Skrattande I ett hus utan ström blir det kallt så det vara bara att ha massor av ljus i huset för att försöka få upp värmen ett par grader. Nu har strömmen kommit tillbaka igen men jag sitter fortfarande med ljusen tända för det är så mysigt Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Carina.S
0

Ja du, man får verkligen passa sig med vad man önskar…..Det kan slå in…Tankens kraft har man ju fått erfara många ggr…Fot i munnnen

Elisabeth-J
0

Ja man måste ju precisera det lite mer. Som typ… gärna strömavbrott men högst ett par timmar någon dag eller kväll men inte när det är något som gör att jag är beroende av telefonen Skrattande Men jag hade ju tur o oturen ändå. För tänk om strömmen hade gått mitt i direktsändning??? Huuu så pinsamt Förvånad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

men milda makter! vilken tur du hade som hann fixa telefonen!!!

Carina.S
0

Ja, det skulle vatt nå´t de..Elisabeth i direktsändning…Jaha, då var det spöken på gång kanske de tror….hi-hi- ..när det bara i själva verket är ett vanligt hederligt strömavbrott….Fundersam

Morsan1
0

Ha ha ha vad mysigt du fick det!

Jag kanske ska starta en tråd där jag beskriver hur trevligt det vore om Aragorn ( Viggo.M) kom och hälsade på just när Uffe åkt för att jobba ett nattpass………..

Thinka
0

#5 asg Flört

junetta
0

#2 Jaha du, det var du som låg bakom strömavbrottet idag!!! Nästa gång kan du väl förvarna lite innan….Glad

junetta
0

Vi hade ju också strömavbrott, större delen av vår kommun vart drabbad. Som tur är så har vi en kamin att elda i så vi har inte frusit precis och dessutom fick den stå till tjänst även vid middagen…..vi grillade korv!