Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 396 ggr
Kaizy
2

tolka dröm

i torsdags den 11/12 dörmmde jag något jätte märkligt. det konstiga när jag dömmer denna dröm är att jag har varit här förut fast som i en serie att jag upplever nya saker hela tiden. sedan att den var så klar, det skrämmer mig lite. 

jag drömmer att jag fixar i köket och jag tänker inte på att jag har dörren öppen och jag spelar hög musik, jag är i ett hyres hus och dörren till själva huset är öppet och dörren till min lägenhet är också öppen.  jag får syn på något i ögonvrån och skuttar fram till personen jag blundrar och har bara sett i ögonvrån en kort dam som går i grå/brun aktiga tjock klänning typ. jag ser till henne att jag ska snart stänga+5 av musiken jag ska bara städa klart först. efter en liten stund märkar jag att jag inte får något svar från henne, öppnar ögonen och kollar ner på henne, då ser jag ett anikte, men bara konturerna av ett ansikte som man klistrar fast en vit tyg bit över ansiktet. jag känner sedan att hon inte vill något gott och börjar kuffa ut henne genom dörren och ner för trappan men när jag kommer till trappan och knuffar henne så ramlar hon och innan hon landar i tappan så för svinner hon som stoft. upplöses i tomma intet. jag vet att jag måste gå ner för trappan och stänga dörren men något hindrar mig och jag går in i lägenheten utan att stänga dörren till den med, damen dycker upp igen och jag knuffar ut henne igen till trappan där hon ramlar igen och försvinner sedan vaknar jag.

Fjäril
1

Min "tolkning" av det du skriver låter lite som om "du inte får stå på egna ben". Att någon annan alltid ska lägga sig i medan du försöker få din vilja/önskan igenom. Ditt inre medvetande påminner dig om att följa din egen väg, kanske?

Sajtvärd på Övernaturligt