Fundering2
Har vid flertal tillfällen tidigare, dock inte nu längre, drömt om en björn/hund liknande varelse med svart/mörkbrun päls och ljus vit/blåa ögon. Kommer inte ihåg alla dessa längre men vid ett tillfälle blev jag stoppad av honom på en skogsväg där jag av någon anledning gick mitt på natten. Han ställde sig mitt på vägen och sade till mig att jag inte skulle gå dit. "Vänd tillbaka". Ett annat tillfälle drömde jag att jag mötte honom i en park på dagen och plötsligt förvandlades han till en vit perserkatt. Har dessa djur någon symbolisk betydelse? Bara nyfiken.

Björnen står för att du skall älska dig själv och ditt inre, Perserkatt står för; Bejaka branet inom dig. Naivitet är din gåva. Gläd barnet inom dig genom att bejaka och bekräfta det.
Detta kommer från Solögas bok, Djurens Språk.

Känns som du lite grand har kommit ifrån den väg,som du helst vill gå,det var varit så tror jag att det liksom har dykt upp saker som satt käppar i hjulet för dig,ditt mående som du själv nämt men även kanske oxå personer..du har varit tvungen på ett vis,att tänka om inte kunnat följa det som du tänkt,,

Hmm… jo de där "käpparna" har ju faktiskt dykt upp i livet efteråt. Däribland en och annan människa som gjort allt för att motverka min vilja, mål och drömmar. Och lite annan otur därtill kanske men har valt och följa mina egna intressen i alla fall. Intressant…