Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2678 ggr
[Sandra.y]
0

Blåst i örat

För ett par veckor sen så låg jag i sängen och vaknade av att någon blåste mig vid örat/kinden och strax efter så skrattade någon med ganska så retsamt röst precis vid mitt öra. Vad kan detta betyda? Jag vart jätte rädd och lägger nu alltid täcket över mina öron.

Denna kommentar har tagits bort.
Huygens
0

en liten älva som skojade

Denna kommentar har tagits bort.
pirri17
0

När jag var 8-25 år så vill jag alltid ha täcket över mitt ena örat när man ligger på sidan för jag var lite rädd att det skulle komma något tills jag testade ha örat fri från täcket då var det någon som pratar i mitt öra och sen dess har jag haft täcket över öronen så! Lite läskigt! Men inte nu längre!

Brunett

Apekatt
0

Jag har varit med om samma sak! Ett antal gånger har jag vaknat av att det känts som att nån blåst hårt i mitt öra, och andra gånger har jag vaknat av känslan av det liksom "ploppar till i örat" (typ samma känsla som om man stoppar fingret i örat och drar ut det väldigt hastigt) och därefter har jag hört ett gallskrik. Ibland har jag också vaknat bara av att det är ett skrik. Undrar lite om det blir så om man har intensiva livliga drömmar (även om jag ibland inte ens sov när det hände, utan bara låg och halvslumrade lite), eller om det är något annat?

Pololuka
0

kände igen den här.. har många gånger uppleva massa gånger. än idag är den samma.. blåser i min örat å skriker eller prata hög… börjar undrar vem är den som prata? min skyddsängel eller på andra sidan andar?