Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 739 ggr
Rkarl
1

Vad hände?

Vet inte riktigt vart jag skall börja med i denna berättelse? Jag var i varje fall på en seans i helgen inbjuden av en vän, jag var den ända personen som inte hade något släktskap med dom andra 10 som var med på seansen.  Det medium som höll i seansen presentera sig och började med att söka kontakt med anfäder som gått ur tiden, hon pratade med 3 st och dom kunde känna igen sina anfäder. Efter dessa tre kom hon till mig och berättade om min morfar på ett fin sätt och hon fick fram en hälsning från honom och jag var den ända som fick det?? 

Men det som jag är funderande över är att efter min stund så kunde ingen annan av deltagarna känna igen någon, utan mediet satt och prata med dom andra om mina anfäder som är borta, jag började frysa, håret står upp på armarna, känns som någon håller mig om bakhuvudet efter en stund känns det som någon sitter på mina axlar, efter berättar jag detta och hon säger att min chakra är vid öppen och jag besitter mediala krafter? kan inte släppa detta… Mediet stängde min chakra och jag kände mig lugnare… Detta var en upplevelse ut över det vanliga!

Finns det någon som kan ge mig ett råd om vad jag skall göra med denna upplevelse då jag inte kan släppa detta?

Rkarl

pirri17
1

Om man är ovan vid att känna sig så med chakran! Då kan man uppleva så tills man blir van!

Brunett

vinden är min mor
1

vid en storseans är det den som mest behöver stödet från den andra sidan som får mest budskap.

kanske har du haft mycket funderingar som de har hört men inte kunna besvarat pga att du inte förstått tecknen.

Jag har också känt av vibrerande chakran. mycket speciel känsla!

Jag tror dina anhöriga vill jobba med dej om du är öppen för det.

Lycka till!

☀️Mörker är bara brist på ljus