Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1203 ggr
mayia
0

Hej

Hemma hos mig på kvällarna är det så kallt,och jag vet att jag har besök från andra sidan.I bland vågar inte mina katter gå in i rummet.En av mina katter hälsar när han tjäner igen någon,så ibland sitter han och tittar och så hälsar han fast jag inte ser någon.I bland när jag lägger min hårboste på bordet och går därifrån och när jag kommer tillbaka så är den borta, efter en stund när jag ber dem lägga tillbaka borsten så ligger dem på samma ställe igen som jag la den från början.

Elisabeth-J
0

Kolla i din inkorg, jag har svarat i pm till dig.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Hmm.. Det har varit så kallt om kvällarna i mitt vardagsrum oxå..kanske bara beror på temperaturen nu när hösten har kommit.. Någon som har en teori om det här?

mayia
0

Jag tror inte att det beror på att hösten har kommit.Fast det har varit varmt ute så har jag det kallt inne.Nästan varje kväll måste jag ha kupefläkten på. Mina blommor fryser,det beror inte på att jag inte har vattnat dem.

Soffe
0

Okej.. Ja jag vet ju inte om det är för att det är många andar hos en.. Jag brukar ju ofta få besök av anhöriga, så kanske är det därför..

Celia
0

Här är också väldigt kallt. Inte när när jag tittar på tempen som ligger över 20, utan det finns en kyla härinne som gör att jag fryser och är iskall. Jag ska se om det blir annorlunda när jag börjar använda eldstaden, annars är det ngt skumt ;)

Elisabeth-J
0

Kylan kan bero på att ni är väldigt mottagliga för energier och när det blir mycket och starkt så kan man frysa riktigt ordentligt. Försök att stänga ner kronchakrat och omslut er med ett beskydd.

Elisabeth 

Soffe
0

#6 Jo så är det nog Elisabeth.. Jag känner ofta att mitt kronchakra är för öppet.. Det känns som att det sitter en stor skål uppe på huvudet..

Elisabeth-J
0

Sen kan man ju känna kyla när en ande kommer också men den kylan blir mer kortvarig så om man är så kall en lång tid så bör man stänga av ett tag.

Elisabeth 

Soffe
0

Tack Elisabeth för svaren :)

mayia
0

Ja så är det nog. Tack för ditt svar Elisabeth.

Celia
0

Alltid så kul med diskussioner som ger intressanta svar :) Jag ska snygga till i spisen nu och elda under kvällen. Får se om jag fortsätter att vara kall. Just nu känns det helt ok, men jag har ont i huvudet istället. Så det blir en Treo och ved ikväll :)

mayia
0

Godmorgon! Var du lika kall när du hade eldat i spisen? här hemma var det kallt. Jag försökte att stänga av som bettan sa det blev bättre. Men sen blev det kallt igen en stund och då menar jag riktigt kallt.Sen försvann det igen och då blev det varmt igen.  Jätteskönt,

Celia
0

Jag eldar just nu men är iskall om händerna och känner mig kylig på hela ovandelen, utom huvudet. Mina öron är jättevarma just nu och det strålar ner mot halsen och ut mot kinderna. Kanske ska jag bli sjuk?! Men det borde ju visat sig för länge sedan i så fall. 

Varma hälsningar
/Cecilia

P.S. Nu började telefonens display lysa av sig själv! 14:41 - visst var det någon som skrev om siffor och dess betydelse. Måste leta upp den tråden :) D.S.

Celia
0

Uppdatering av vad som hände sen:

Elden slocknade lite senare och jag vill inte gå ut och hämta mer ved i stallet när jag är ensam Generad så det fick gå utan, det hjälpte ju inte ändå…

Lite senare infann sig en konstig känsla på min högra sida av bakhuvudet och sedan dess är jag inte alls kall och fryser inte heller. Har någon healat mig i smyg? Flört

Celia
0

Glömde… Jag har fönstret bredvid mig öppet sedan några timmar tillbaka :)

Elisabeth-J
0

Celia jag tror att din sambo är med dig, det är honom du känner av :)

Elisabeth 

Celia
0

Tror du Elisabeth? Ja det kan ju inte bli bättre i så fall :), men jag vill ha tydligare tecken… Vågar inte be om det, vet hur jag kan stirra upp mig. 

Det är nog bättre att tecknen kommer av sig själv. Han har ju lovat att inte skrämmas och jag har inte blivit rädd efter konstigheter så här långt. Fast nu är jag ensam hemma så det behövs nog inte så mycket egentligen.

Ibland blir jag så arg för att det inte händer något och frågar högt - 'Hur kunde vi tro på något som tydligen inte alls finns?' Ja sen när det händer något så blir jag så himla övertygad igen. Jag är trött på mitt velande. Jag måste bestämma mig för vad jag ska tro på! ;)

Kram, Cecilia