Barn
Hejsan alla!
Jag har i en dröm drömt om att jag fött barn. Jag tittar på detta barn, o förstår inte vad det är som hänt. Logiskt så borde man ju vara upprymd o tycka vilken grej. Men ingenting. Helt oförstående.
Kan någon vänlig själv förklara för mig vad barn står för? Så jag kan få en hint om vad det är jag är helt oförstående inför. Om det nu är så övh.
Tack på förhand!
//TT

Att man föder barn står för en ny början. Kanske det är något nytt på gång i ditt liv som du kommer att se oförståendes på?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Barn: Drömmar om barn betyder att du kommer att ha framgång i livet. Ser du ett barn födas, ska du snart bli gift och få ett trivsamt hem. Om du drömmer att du ser ett barn dö väntar dig svåra motgångar. Om du drömmer om många barn som leker med varandra, kan du bereda dig på goda nyheter, välstånd och stor lycka senare i livet.
källa
http://www.kolumbus.fi/seanhype/virtual/
Vad säger ni om tappa tänder eller löstand. Jag har hört att man själv tycker att man har ett rygglöst betende, men i lexiconet stod det inga snälla saker. 8-(
Ja det är troligen någon nytt på G i mitt liv. Vill säga om det är vad jag tror. :-) Jag skall ju efter 6 mån väntan o x antal års 'tjat' äntligen få träffa en psykolog o börja vägen mot att bli frisk.
Men oförstående på det? Jag vet ju att jag måste, det är ju enda vägen. Att reda ut bakomliggande saker.
Va intressant att just det står för det. Har hört att döden står för samma sak. Stämmer det? Att något gammalt dör o något nytt börjar?

#3 Ja det stämmer det också. Det oförstående kan vara att du ser på det nya som händer med ett lugn också, att du inte oroar dig för mycket osv.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tant Alma : Jag födde barnet själv. Inte så att jag kände smärta o annat utan bara att det var där. Men att jag lade det ifrån mig o fattade ingenting.
Elisabeth.J : Jag vet som sagt att jag måste gå den vägen. Jag kan aldrig bli hel om jag inte går igenom den utmaningen. Jag kan inte fortsätta mitt liv för det som komma skall om jag inte är hel. Nu låter det som jag vet en massa om min framtid, vilket inte alls är sant.
Oroar mig så sätt, nja. Det är nog både och.