Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1113 ggr
Opal
0

Budskap mitt framför ögonen

Imorse när jag cyklade till jobbet så mötte jag ett djur. Den var bara en  liten bit utanför centrum som jag bara måste kliva av cykeln och stå och titta på djuret. Jag såg att något rörde sig buskarna.          Jag såg en vacker Räv som ställer sig och tittar på mig på 1 meters avstånd. Vi stod länge och tittade på varandra. Räven var då ute på ett stort äventyr. En annan cyklist kom och skrämde iväg räven och den sprang ner mot tågstationen. Jag tyckte synd om räven, tänk om den inte hittar till skogen igen, springa där bland bilar, oj vad stressad den måste bli. Men det var en härlig upplevelse, det är inte var dag man får se en sådan vacker räv med stor yvig svans.

Tänkte sedan att den måste ha ett budskap till mig. När jag kom hem så slog jag upp räv i djurboken och visst "Jag ska lita på mig själv och till mina förmågor".

Elisabeth-J
0

Det är så underbart när djuren kommer med budskap till oss! Ta det till dig och lita på dig själv nu! Grattis! Kyss

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Carina.S
0

Javisst är det så!! Konsten är ju bara att  vara uppmärksammad då tillfället dyker opp. Men visst är det intressant!!

Opal
0

Räven var på samma ställe imorse igen.