OT ska resa igen
Ja ett himmla farande på mig i höst…nästa söndag den 23:e, då åker jag till Frankrike!!! Lite halv hastigt och lustigt kommer att vara borta i tre dygn. Jag ska till en liten by som heter Vinon-Sur-Verdon inte så långt från Manosque och inte ett ord franska kan jag…jooo jag kan köpa tre frimärken till sverige, jag kan be om ett glasvin och vatten jag kan säga snäll häst tack och adjö. Hahaha!

Men så härligt Thinka! Jag önskar dig en underbar vistelse i Frankrike! Och språket gör inget, man förstår varandra ändå oftast :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Trevlig resa.

Ha en trevlig resa Thinka!!!!Kram
Ha en jättefin resa,Thinka.

Vin och vatten kommer man långt med! Men med din underbara personlighet kommer du hur långt som helst! Även i Frankrike!
Kram min vän och ha en underbar resa!
Åsa
Här få du fyra ord till!
Bon voyage mon ami! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

# 6 och det betyder??? Mon ami är det älskling eller nåt? fniss mina språkkunskaper är inte det bästa…

Det kanske betyder: På återseende min kära! Gissning, jag kan INTE franska!

Trevlig resa min vän, skulle jag gissa på och det hoppas jag du får.
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#7 Precis, se #9! Det betyder: Trevlig resa min vän! 
Mon amor, betyder min älskling - jag menar om du skulle hitta någon sensuell fransman, när din man vänder ryggen till….
Kram till dig Thinka, blinka! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#10 fniss ingen risk att han vänder ryggen till
Han har nämligen bestämt sig för att hålla mig borta från allt som heter hästar och släpper mig inte ur sikte en sekund annars galopperar jag väl in i nån hästhage, hehehe…fast jag kanske ser nån tjusig flykapten eller nåt…har fått bilder på huset vi ska bo i och det är jätte vackert (ägs faktsikt av häst folk, hihihi och det är via hästkontakter vi åker dit)

Oj oj nu har jag resfeber. Har just ringt till Frankrike och pratat med tjejen som äger huset vi ska bo i, hon kunde nästan ingen engelska hennes man stod i bakgrunden och översatte vad hon skulle säga och jag kan ju knappt franska
men vi lyckade bestämma mötesplats och så . På söndag åker jag wiii!!!!