cattigirl härmar elden= presenterar sig:)
halloj.
mitt namn är catarina och är 25 år gammal. jag bor utanför uppsala. hittade hit till denna trevliga sida genom min vän elden.
jag har alltid kännt av andar av olika slag. men har alltid varit för rädd för att låta dom komunisera med mig. men nu har jag börjat bli nyfiken och känner att jag behöver några andra att bolla med, som har samma gåva. har även förmågan att prata med djuren.
kanske även ska säga att det här är min första erfarenhet av medlemskap i forum, så om jag gör konstiga saker eller trampar på internet tår får ni gärna påpeka det för mig:)

Hej Catarina och välkommen hit!
Det gör ingenting om du gör konstiga saker. Det gör vi hela tiden. Bara vi har det trevligt så är allt ok.
Kram Åsa

Hej gumman! Kul att jag kan lura ut dig på internet "dumheter" också… =) *kram*
Hej och Välkommen hit du med
Du är snart igång ska du se
Kram Anki (konstiga saker?? då har du hittat rätt forum) *Asgarv*

Hej Cattigirl!
Är ganska "ny" själv i detta forum ( i något forum alls förresten precis som du). Tror att du kommer att trivas bra här, det finns många kunniga människor att "bolla" frågor med här på ÖN…
Välkommen hit!
**Välkommen Cattigirl
Visst är det skoj när man får sin kompis att hänga på =) Ni kommer säkert att få kul här./B
**

Välkommen!! Här händer det "konstiga saker" ändå
fniss.

Välkomna hit än en gång! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jättekul Cattigirl! och du verkar ju redan vara "beläst" i ämnet vad jag kan se! :) Jag tillhör dem som alltid får sitta kvar; ja det är jag o morsan o Brokenfether. Vi är alltid ute o cyklar, eller hur töser..? Kram till er förresten! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
**#8 Kram på dej med vännen
jo jag cyklar visst,fast jag har punka på däcket…
kadonk..kadonk….hehee…vi har en förmåga att sitta kvar ut på småtimmarna här
men roligt har vi…
**

Jag tror att det härforumet kommer vara dig till stor hjälp!

Hej cattigirl! Välkomnar dig med stora famnen! Här behöver man inte känna sig konstig eller udda. Har varit medlem ett längre tag nu och ibland får man läsa det mest märkliga med både humor och sorg. Kram på dig och hoppas att du får lika roligt som vi!

Varmt välkommen till dig också :) Jag tillhör också gänget som är ute och cyklar, men jag hittar alltid något roligt och/eller intressant härinne så skit samma ;)
Hej & välkommen :)

Välkommen från mig med

Välkommen