Min dröm?? kan någon...
Ja kan någon tyda den??
Jag får ofta besök av en enorm svart hingst i mina drömmar både i gott och ont. Jag kan fotfarende inte komma på vad han vill mig, eller vad han betyder. Sedan finns nästan alltid en doft av söta blommor i mina drömmar nu mera.. Jag drömmer ota att ja är gravid med. Eller att ja faller neråt, efter att någon knuffat mig, jag hinner bara se en svart skepnad av denne person.. vad kan detta betyda. Hinsten kan även byta och bli skimrande av silver med vit man och svans… i bland är han en arab hinst, men för det mästa en okänd jätte stor kraft full hingst. Ibland när han kommer kan ja knapt andas, och andra gånger känner ja mig frid full.
Sedan är det farligt att stå emellan gott och ont. För ibland änns det som att ja står vid en öpning av gott och ont, typ som att jag bara behöver vända mig åt det ena eller andra hållet..
Det kan oxå v
ingen som vill eller kan tyda den??
hep ingen då:(
ignorera detta.. blev dubbelt

Jag lämnar samma svar som i din andra tråd. Svar kommer men man får vänta ibland :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
ja oki…
hep…

Du beskriver nog din tolkning själv som svar. Att du pendlar mellan gott och ont - hästen är svart eller skimrande silver-vit.
Att någon knuffar dig kan betyda att du låter andra gå framåt i livet medan du själv stampar kvar eller går bakåt. Graviditet betyder en nystart, dags att tänka om.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus