Elden - en presentation
Hej!
Jag är alldeles ny här på forumet och anammar Elisabeths uppmaning att presentera oss. Jag heter Mia, är 32 år och bosatt i sörmländska skogarna. Familjen består av mig, min sambo, vår son (3 mån), sambons 7-åriga dotter samt våra 4 katter.
Jag har väl alltid klassats som lite "udda" och fått ta en del skit genom åren pga det men har de senaste åren förstått att jag inte är ensam. Jag ser inte "andar" men däremot så hör jag djur (mest katter, hundar och hästar men även en ko!) men vill inte kalla mig djurkomunikatör eftersom jag inte fullt ut kontrollerar gåvan. Sen ser jag de små och andra väsen. Dejavu och föraningar förekommer också. Min sambo och jag är asatroende och sysslar med den så kallade forna seden och sejd men även där är jag allt annat än fullärd.
För övrigt roar jag mig med hästar, foto, tornerspel, vikingar och hantverk i olika former. Är en troende skeptiker med ett öppet sinne.
Forumet kommer för mig innebära ett bollplank och informationskälla och jag hoppas att jag kanske kan tillföra något då och då…

Kul med en presentation!
Du är varmt välkommen här!!

Tack! Men vad svårt det är att försöka beskriva sig själv =)

Vad roligt med era Vikingaintressen!
Välkommen!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Välkommen!
Vad kul, välkommen!
Jättekul, välkommen
Jag vill också önska dig Välkommen hit
Kram
välkommen!!
Välkommen och hoppas att du ska trivas!
Välkommen eldiga Mia!
Tittade på ditt foto, och du är ju rödhårig dessutom! Det var så roligt att få läsa om dig och din familj - lite udda familj skall jag säga, men det är vi nog allihopa här på Övernaturligt! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
**Välkommen Mia…härlig presentation
/B
**
Välkommen! Hoppas flera gör en presentation. :)

Välkommen

Tack alla!
#10 visst är vi lite udda och stolta över det ;) Tyvärr är jag ingen naturlig röding… Men älskar hårfärgen!

Välkommen Elden till ÖN. Hoppas du kommer trivas hos oss!
Kram Åsa
Välkommen till oss!!
Ljus Carina

Det här blev den första presentationen som jag läste här. Jättekul att läsa och varmt välkommen hit :)
Nu hoppas jag finna fler efterhand som jag drar mig upp mot de senaste inläggen (det fylls på snabbt här…) :)
Kram, Cecilia

Ja håller me föregående talare…
Välkommen till oss! Här kommer du inte att h tråkigt och du kommer att känna vilken värme som finns här! Kul med bild på dig själv. PS. Gillar ditt hår…DS.

Oj, jag missade bilden *sorry*.
Gillar också ditt hår och färgen!! Snyggt :) Nu hade ju inte Mona-Lisa samma färg, men jag tänkte på henne direkt när jag såg bilden. Kanske ett av dina tidigare liv? :))
Hej & välkommen :)

Hej & Tack!
Ang. bilden såär det ett självporträtt och man tenderar nog gärna till att ta fram det bästa hos sig själv. Min sambo gillade bilden och sa att visst det är Mia men inte den Mia som jag ser till vardags… Well, ni får ursäkta min "mona-lisa" (jag håller med er nu när ni säger det) men Mamma mia med otvättat hår, nerspydda kläder och svarta sopsäckar under ögonen klara ni er nog utan ;)
Bilden är lite redigerad bla lite suddig i kanterna men annars så är bara håret utsläppt och glasögonen bortglömdai nått hörn någonsstans.
God morgon förresten!