Gordon Smith
Väntar med spänning på en bok från adlibris. "Den otroliga sanningen" av Gordon Smith. Han ska vara ett av Englands bästa medier. Någon som känner till något om honom eller har läst boken?
Birgitta
Inte det? Han verkar ju vara i samma klass som Iris Hall. Nu har boken kommit och det är helg. JIPPPII!
Återkommer om innehållet.

Jag har fått min Lena Ranehag bok idag!
Återkommer om innehållet!

Jag har fått min Lena Ranehag bok idag!
Återkommer om innehållet!
Japp läser honom nu :) Men än har jag inte stött på nåt *världsnytt* *S* är bara på halva boken än *L*
Jag har också läst hans bok, och jag håller med föregående talare. Han kom inte med något "världsnytt" precis. Men smaken är ju som baken förstås…
Ja du Morsan jag har Lenas bok. Den är bra. Tänk om man kunde cirkulera alla böcker. Min bokhylla bångnar av alla böcker som inte finns på bibblan. Jag måste bara köpa dem. Be mig välja mellan ett klädesplagg och en bok jag vill ha… Jag skiter i plagget och tar boken. Lika lycklig varje gång…. Min man förstår inte det kan jag säga…=)
Japp nu är det gjort. Nu har jag läst "Den otroliga sanningen" och som ni sa så var det väl inte så mycket nytt han kom med. Men jag gillade den ändå för att han var angelägen om att granska och skilja ut det som bara var folks fantasier och inte hade någonting med medialitet att göra. Och hans beskrivning av världsmedvetandet som en hårddisk. Klart läsvärd, tycker jag.