Dagens budskap
Vi fortsätter med orden som blir till ett budskap för morgondagen!
Skriv ett ord som du får till dig, så sätter vi ihop alla ord till ett budskap sen. Vi kan skriva fram till kl. 22.00
Lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Sommar

äkta
Glädje
vägledare
Tillit

paradis

Vatten

gul :)

Möjligheter!

lycka
björkar
Hopp

bevis (jag är lite störd nu så jag vet inte vad som är vad)
motivation

dis
Vetenskap
flyta
Värme

sommar äkta glädje vägledare tillit paradis vatten gul möjligheter lycka björkar hopp bevis motivation dis vetskap flyta värme
Blicka tillbaka på din sommar, tänk på vad som kändes bäst med äkta och sann glädje? Dina vägledare finns med dig, ha tillit åt att dom hjälper dig att finna ditt inre paradis. Lyssna till bäckens porlande vatten och se en stor gul sol som värmer dig. Tänk på att du har alla möjligheter, frihet och lycka. Du ser några björkar i höstens alla färger och du känner ett hopp sprida sig för det behövs inga bevis, du vet ändå! Du känner kraft och motivation även om det känns som en strimma dis i luften, men du har din egen vetskap, känner energierna flyta i kroppen som ger dig healing med värme.
Hahaha det låter ju som en Meditation 
Elisabeth
Ja, det gör det faktiskt
Jättebra fick du ihop det ännu en gång
Kram Anki

men gud så duktig du är!! jag fattar inte att du får ihop det varje gång
tack för budskapet :)

Jag kanske får lite hjälp från andra sidan? 
Elisabeth
Sitter bara med ett stort leende nu när jag läser vad du skrev E :)

#22 Ja du är duktig Själv lyckas jag bara få en början sen är det stopp och blir inte mer

#22 Du är bara så…ja?…Du har bra kontakt med både dig själv och andra…
Du är jätteduktig,Elisabeth
Jag njuter av att läsa det du får ihop

Vilken kul idé Elisabeth, och vad duktig du är!
Kom just på att vi kanske skulle kunna skriva en novell eller nåt. Vi spinner på varandras berättelse och Elisabeth sätter ihop den efter en viss tid eller nåt? Elisabeth börjar och vi bestämmer hur många rader var och en får skriva! Vad säger ni? Skulle det inte vara ett jätteroligt experiment.?

Kanonbra två dagar i rad Elisabeth. Vad månde det bliva imorgon? Har missat både igår och idag, så… tredje gången gillt :) Kom in försent men ska försöka bidra med ett ord imorgon. Nattinatti folks :)

#27 det finns en spöknovell som gjordes för ett litet tag sen, om det är så du menar :)

#29 Det är dags att spöknovellen får ett avslut nu så att jag kan börja skriva ihop den, annars får jag göra ett avslut själv på den ;)
Elisabeth
Jättebra du fick till det Elisabeth. Kram