Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 568 ggr
danima
0

En hemsk mardröm

Hejsan, 

Jag har många funderare omkring en hemsk dröm jag hade häromdagen. Tänkte om någon kunde ge mig svar angående den..

Jag ligger och sover på soffan utanför mitt sovrum, kl är omkring 15.00.

Drömmen börjar med att jag ska knacka på hos min farmor, det är ingen hemma. Vänder klacken om och ska gå ner för trappuppgången, men möts då utav att larmet går inne i lägenheten och dörren vart nu öppen, jag vandrar till dörren och går in, sen hamnar jag i mitt egna sovrum, jag blir slängd i min säng utav något som inte finns där. Jag kan ej röra mig, känner hur någon trycker ner mig i sängen, men ingen människa i sikte, jag kämpar och försöker skrika, men det kommer inget, jag känner stryptag runt halsen. Efter någon minut av kämpande kommer jag loss och möts av ett Facebook meddelande i min telefon utav någon Mikael, som skriver ¨hahaha¨ (och någonting mer jag ej kommer till minnas). Efter jag läst meddelandet springer jag ner, ringer min mor och ber dom att ta sig hem nu på en gång. 

Sen vaknar jag, öm i hela min kropp, särskilt armar och ben, skakig samt lite panikslagen och mina föräldrar kom hem 1 minut senare. 

Denna dröm kändes så verklig och jag undrar vad detta kan betyda? Jag vet att jag är en andlig individ med mycket aktiviteter runt omkring mig, men varför denna dröm?

Väldigt tacksam för svar och om någon annan vart med om liknande drömmar, skriv gärna!

/d

pirri17
2

Andar kan ibland ta kontakt i drömmen! Säg åt anden "stick härifrån, gå nån annanstans, du har inget här att göra" innan läggdags då sticker den iväg och du får vara ifred. Så fick jag göra när jag hade en gammal gubbe på besök och ville tafsa i drömmen!

Brunett