Kan andar???
Har en liten undran kan andar, själar öppna dörrar. Det är min vän som undrar. För en morgon när dom vaknade så var deras ytterdör öppen och det var inget stulet.
Dom har lite aktivitet i huset.// Karini

Ja det stämmer at andevärlden kan öppna dörrar :)
När min sons pappa dog så öppnade han dörrar hemma hos mig jätteofta en period och jag har sett andar göra så ända sen jag var väldigt liten :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Japp, min katt som blev överkörd i våras (må han vila i frid, min älskade pojke!), älskade att sova i pappas garderob. Den brukar öppnas mitt i natten, och då är det hans ande som har hoppat in där och lagt sig.. :)
Tack Elisabeth det var mycket bra att veta, men att dom öppnar ytterdörren är ju inte så bra.
Så dom får nog säga till dom, om det nu hjälper.
Ja, det måste det vara, för många gånger kollar jag ytterdörren och rätt vad det är så är den upplåst. ibland hör min dotter och jag hur någon kommer in genom dörren och tror det är min man, men ingen är där. Så något händer vid min dörr i alla fall.
Ja det händer titt som tätt hemma hos mig också

ja det kan dom.

uch så obehagligt! och mitt i natten också :( hoppas dom förstår att dom inte ska göra om det om ni säger till dom :) hoppas inte mina spöken får för sig å börja öppna våra dörrar jag som är så rädd för inbrottstjuvar, har ju dörren låst jämt!

Vistt kan dom öppna dörrar och skåps luckor mm
Har hänt vid flera tillfällen när jag har haft sittningar här hemma att dörra öppnats och stängts vilket inte har varit så positivt alla gånger.
Har varit några stycken som blivit rädda och tyckt det varit obehagligt.
Men absolut inget att vara rädd för dom vill ju bara visa att dom är närvarande.
Lasse

En väninna till mig var tvungen att ta ner sina dörrluckor i köket eftersom det var ett evigt öppnande och stängande under vissa perioder.