Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 544 ggr
bjarvamor
0

telefonkontakt

Hej allesammans! Ett tag sedan jag var inne på sidan, har haft det lite stressigt ett tag. men nu vill jag berätta vad som hände mig för tre veckor sedan. Dety var min döda mor som kom igenom på telefonen när jag pratade med min syster i USA.

Det var så att en annan av mina systrar låg inne på sjukhus för en rätt så komplicerad operation och vi var väldigt oroliga för henne. Just under samtalets gång höll läkarna på att operera henne. Under samtalet så bröts linjen två gånger och det kom ett starkt brus i luren. Den tredje gången blev det tyst efter bruset och jag hör en röst som ropar: Det gick bra, det gick bra, det gick bra!

Jag känner ju igen min mammas röst och blev helt tagen av detta. Har någon av er varit med om detta fenomen?

Kram på er

Bjarvamor

Elisabeth-J
0

Nog för att jag har varit med om mycket med andar och telefoner men inte på det sättet. Vilken underbar berättelse! Däremot har andevärlden spelat in ett helt band på en telefonsvarare hos mig en gång :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Nej, jag har aldrig heller varit med om något liknade. Helt fantastisk historia.Skrattande Man upphörs aldrig att förvånas över vad våra vänner kan åstadkommaFlört

bjarvamor
0

Det låter jättespännande tycker jag Elisabeth. Vill du kanske berätta lite om vad som sas på bandet?