Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 537 ggr
Thinka
0

Oj OJ!

Jag har ju haft det jätte lugnt en lång tid, som om andevärlden övergett mig helt, har tom beklagat mig för EwaKristinaFlört Men idag har jag ju möblerat om bland borden och hyllorna här och efter att jag visat er så gjorde jag om igen. Nåväl satt här i godan ro och läste oj oj oj säger jag bara vilken kännsla kallt , stömmande varmt och pirrandet på sidan av huvudet, har vänt mig om flera ggr jag har nån bakom mig. Men nu till det viktiga jag fick ett meddelande: vet inte om det är till mig eller nån annan  "den här gången runt" sen såg jag ett stopptecken . Jag har bett om en bättre förklaring men inte fått nåt. Jag tror inte att det har något med bil att göra. Den här gången runt har kommit till mig flera gånger nu bara innom 30 minuters tid.

Hjälp! jag fattar inget gör ni?

TantAlma
0

Jag får inte heller känslan av vad du skriver att det är en bil, utan mer att något får en sista runda (chans) och sen är det stopp. Men som sagt, jag är inget medium och det var  mer en tolkning av din text.

Thinka
0

Det fortsätter jag har nyss lyckats bränna en panna skivad falukorv! (maken står nu vid spisen) för det kändes som om jag fullkomligen blev knuffad hit! Jag har sett en säng! och ett T.

Är det nån som leker scharader med mig? ska jag springa runt sängen eller och jag frågar ideligen vad betyder det? då kom bilden av sängen sen T:et och "mitt" rum kontoret alltså det är som en magnet, vet inte vart det här slutar. Jag är inte rädd utan vill förstå.

Happyspirit
0

Har skickat ett PM till digSkrattande

Thinka
0

meddelar att jag har löst gåtan, meddelandet var inte till mig.

Elisabeth-J
0

#4 Ok, vad bra att den fick sin föklaring Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus