Var är Kalle??
Vad har Karl_Norberg tagit vägen?? Han har sakt upp sin sida. Kommer att sakna honom, han va en så rolig och snäll kille. Hoppas det är bra med han. Är det någon som vet något?? // Karini
Va? Oj då! Jag "pratade" med honom här om dagen… Kanske har blivit något fel??

Jag vet inte vad som sker men i torsdags så var Jims konto raderat och det visade sig att det är någon annan som hade raderat hans konto, så det är obehagligt att veta att någon kan göra så. Jims konto har återskapats nu så han är tillbaka igen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det får vi verkligen hoppas. han blir saknad isåfall av mig.

vadå kan någon bara radera ens konto sådär rätt upp och ner
Det låter ju väldigt märkligt. Hur kan det hända??

Ja vår lilla Kalle blir saknad av mig och många fler i så fall
Elisabeth
Nej men fy så obehagligt, kan någon gå in och skriva via någonannans konto också?
//Hellas

Mycket obehagligt!
Jag kommer sakna Kalle massor! Hans glad tillrop, härliga humor och inte att förglömma: Hans numera håriga bröstkorg!

Det ska inte kunna hända men det har hänt i ett par fall där någon har kommit åt ett lösenord och raderat. Det känns väldigt obehagligt så jag har bytt lösenord för säkerhets skull.
Elisabeth
Nu har jag bytt lösenord jag med. Det här ska ju bara inte få hända tycker jag. Synd att man inte kan få ha sin sida ifred!!

Jag pratade med han igår här så då var han då här ialla fall :) då kommer han nog tillbaka snart för då är det nog bara nåt datastrul 

Kalle,kalle var är du??????

Jag har mailat och frågat nu vad som hänt så nu vet han att han är saknad!

Hej alla
tänkte bara meddela att Kalle har gått ur frivilligt och tagit semester från forumet ett tag 

#15 Ja det tog för mycket av hans tid men han kommer igen när han har vilat upp sig ett tag! 
Elisabeth
Ok, Får bara hoppas att han kommer tillbaka. Kommer att sakna honom iallafall.