Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 873 ggr
Tisdus
0

Orber i stallet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förutom de bilder jag la in på "Orber + vad ser ni" så verkar det finns fler Orber i stallet. Den här bilden fotade min kompis på en annan häst i samma stall, och det där är tydligt en orb, och inte damm. Eller vad tycker ni?

Tisdus
0

Den här också (vid hästens vänstra öra).

Tisdus
0

Och den här. (Denna häst är numera död)

Hennum
0

om det där är Orber så har jag hur många som helst på olika foton. eller så är det jag har damm men då är det väldigt likt. hur ser man skillnad på damm och Orber då?

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

SofieDahlberg
0

Kan ju vara damm eftersom det är i ett stall, eller skit på linsen ^^

Tisdus
0

Hur kommer det sig att vissa som lägger in bilder med precis likadana "dammkorn" får kommentarena "Åh, vad mycket aktivitet det var där då" och liknande. Om ni kollar på de flesta orb-bilderna så ser alla ut som på de här övriga korten.

Ni får ursäkta om jag låter arg, men man blir ju inte alls behandlad på samma sätt som de.

Elisabeth-J
0

#5 Det kanske är så att dom som är duktiga på Orber inte ser att det är Orber på alla bilderna även om dom tycks se likadana ut. Det är ingen som behandlar någon annorlunda. Ibland kanske det tar tid innan man har fått alla svar pga att dom som läser Orber kanske inte är här just då eller har tid just då. Så det handlar inte om att någon behandlas annorlunda.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus