Budskapsord
Nu när vi känner energierna här igen så är det väl dags för dagens budskap? eller morgondagen blir det ju. Vi skriver alla ett ord som vi sen sätter ihop till ett budskap som vi kan till oss imorgon. Vi skriver orden fram till klockan 22.00.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

oki, här kommer mitt ord - hjälp
lugn
kärlek
Allting är möjligt

Tålamod

sota eller sola haha nej sota kom först i min skalle de var nog det knäppaste ord hittills jag fått :)

Vänskap

virvel

Drömmar
Elisabeth
Vilja
Vinter

Vitamin.
Älska
Viol

Underbar

ström
Minnas
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Sanning
Respekt

Hjälp lugn kärlek tålamod sota vänskap virvel drömmar vilja vinter vitamin älska viol underbar ström minnas sanning respekt.
Be dina guider och andar om hjälp och du känner ett lugn inom dig. Ha tålamod idag för någon som fått sota över sårad vänskap hör av sig. Du befinner dig i en virvel av energier så skapa det du har i dina drömmar, sen behövs en stark vilja att gå framåt. En vacker och solig vinter är som en vitamin för själen, att lära sig att älska allt som du har, även din fina viol i fönstret. Din energi är undebar och det är en stark ström som gör att du kan minnas, se en ärlig sanning med stor respekt.
Elisabeth

WOW! Vad du kan!
haha snyggt samman satt

Jätte bra!!!

Du e smart du

Det blev jättefint.

Det fick du ihop bra Elisabeth!!
Jättefint budskap
kram
Va fint du fick till det är budskapet också
Jag blir varm i kropp och själ!!

vad duktig du är 
jätte bra Elisabeth det var ett budskap det….

åh vad fint budskap :)

Tack alla! 
Elisabeth
#31 Ja, jag fattar inte att du får till det varje gång… Satt själv och försökte få ut nåt..men neeeee…blev bara nån slags kass dikt av nå slag :-/
Fantastiskt bra/kram