22:22
Är det fler än jag här inne som ALLTID råkar slänga ett öga på klockan just när hon är 22:22? Detta har pågått i säkert ett år och nu har jag upptäckt att det händer fler, många fler än vad jag trott. Har det en naturlig förklaring eller kan det faktiskt betyda något? Någon som vet?

Jag gör nästan alltid det, men jag dras mest till 11:11 :D När det är 00:00, 11:11 och 22:22 så får man ju önska sig något :D
Då ska jag köpa en trisslott 22:22, önska att jag vinner en miljon och skrapa fort som attan innan hon slår över till 22:23 :)

haha xD Det lät som en bra idé, kanske ska testa det också :D
Ingen som har någon gissning om vad just siffrorna 22:22 kan betyda..?
Jag har tittat på klockan när den visat 11:11, 23:23 osv. Undrar vad det betyder egentligen och varför man vaknar just då.
*putt*
När jag tittar på klockan (detta händer ett flertal ggr per vecka) så är den 23:03, lite märkligt att det är just det klockslaget då jag fyller år den 23 mars :D

inte nu, men när jag var tonåring minns jag att jag nästan varje kväll tittade på kl 22.22 ingen aning om varför :)

Jag har klockslaget 23.23 då brukar jag nästan alltid komma isäng..det har varit något som jag inte har förståt harn funderat på att goggla på det,så om någon har någon lösning på detta så vore det väldigt bra,,(;
Jag har alltid fastnat för 11:11
Min sambo stör sig lite på att jag ofta hamnar på sådana klockslag när han frågar om tiden eller jag bara ska se efter själv… Det gäller alla tidpunkter på dygnet. Är det bara slumpen att det blir dessa klockslag?

#7 Samma sak här! Jag fyller år 23 Juni och kollar alltid, alltid på klockan 23:06. Det är skumt, men det är nog bara en tillfällighet :)
#12 Hihi ok. ja, det är nog så! Jag tror att man reagerar mer då för att det klockslaget känns mer "bekant" eller hur jag ska säga..