Min guide
Hej! Idag fick jag kontakt med en av mina guider! Min första jag fått kontakt med faktist! Hon är jättesänll och jag älskar henne redan, hon får mig att le och skratta utan anledning! Vet ej varför, jag blir bara varm av att hon finns bredvid mig liksom!
Varför blir jag varm och börjar skratta och sånt? Kanske lite löjligt att fråga men undrar värkligen!
Kramisar c:
Din skyddsängel! Skyddsänglar kan visa värme och kärlek! När du blir varm är det kärlek hon sänder till dig och gör dig glad och då blir hon glad! Hon får dig att fnittra och sen skratta och dina känslor och då blir hon glad och lycklig för att hon känner din lycka! Det är godheten från dom högre makterna! Dom vill bara väl! Ibland ser jag när min skyddsängel le och det är en hon! Och ser också olika hårfärger och ser ibland lockigt och ibland rakt hår och långt! När jag inte kunde sova så hörde jag att hon ropar på mitt namn helt klart och tydligt precis som när man ropar på en hund eller nåt och det var en fin kvinnoröst/ängelröst! Hon hade blont axel långt storvågit hår! Hände bara en gång! Och en annan ännu längre hår! Det finns några stycken!
Brunett
#1 Tack så jättemycket! Kram c:
Va härligt att du fått kontakt Miiiraas.
Det skulle var kul och intressant och höra hur du fick kontakten. Var det genom Meditation eller kom hon bara till dig i ett tyst ögonblick? Har aldrig mött min guide/skyddsängel men hoppas hon ger sig till känna snart. Hon visar bara att hon finns genom att beröra mig ibland. Framför allt så tar hon i mina händer ofta.
Absolut! Det var enkelt, hon kom till mig när jag mediterade, jag följde bara denna; https://www.youtube.com/watch?v=wQ_zkwgM7Zk
Hoppas hon/han kommer till dig!
Tack, den ska jag testa.
åh ska prova den jag med :)