Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1607 ggr
_Anna93
0

öde sockerbruk (hemskt)

jo såhär var det mina kompisar pratade om ett öde socker bruk och sånt och dom sa att dom sett spöken och Orber där. och jag bara ja det tror jag inte på. men e natt så drömde jag att dom var inne i sockerbruket och där var en stor toalett med bås. vissa av båsen var sönder. och ett stort hål i golvet. jag drömde att Tobbe fick en bås vägg över sig och Gurra trillade, sen vaknade jag dagen efter har jag fått 3 sms som det står att min ena kompis ligger på sjukhus för att han trillat och skadat sig på sockerbruket och min andra kompis är på sjukhuset för skall skada. jag har skuld kännslor och tänker hela tiden jag hade kunnat gort något. men va skulle jag gort när jag sov?? men det läskiga var också att jag såg precis hur där såg ut. jag har själv aldrig varit där och dom har inte berättat om toaletterna för det var första gången dom gick in i byggnaden. men mina vänner mår bra nu men vågar sig inte dit igen tur.

AnneN
1

Sanndrömmar är nog inte alltid eller rent av sällan trevliga…

Kommer ihåg då jag hade drömt att syrrans kompis hade varit på väg till akuten pga magont mitt i natten och att dom krockade med ett tågoch hennes kompis dog men mamman som körde överlevde utan större skador. Då jag vaknade så berätta jag detta för min mamma och i samma ögonblick ringde en annan ompis till min syster och berättade att hon dött då dom krocka med tåget på väg till akuten! Snacka om otrevlig sanndröm.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Perla
0

Anna

Det är helt riktigt det som du säger. Du kunde inte göra någonting för att förhindra det som hände när du faktiskt sov.

Varma hälsningar/Perla

Elisabeth-J
0

Att ha sanndrömmar är inte alltid trevliga drömmar. Om du vill kan du säga till dina guider att du inte vill veta olyckor och död innan det händer om du ändå inte ska varna för det. Allt kan man inte förhindra och då är det jättejobbigt att få veta innan.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

_Anna93
0

okej tack såå mycket. men nu e jag inte så mycket i detta ännu men vad är Guider?Generad jag vet liksom inte så mycket om detta ämnet men försöker lära mig eftersom allt konstigt händer just nu :/

1# fy för va hemskt stackars dig. *kram*

AnneN
0

Var 6 eller 7 år då det hände och det var inte min första eller sista sanndröm men just då så förstod jag liksom inte varför/hur jag hade kunnat drömma om nått då jag inte visste själv att det skulle hända, men jag har alltid tagit sånna saker naturligt eftersom jag alltid haft den förmåga som jag har.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

_Anna93
0

okej :/ men vad är nu Guider?? hmm..

EwaKristina
0

Det är vår Andliga mästare.Ditt högre jag.Som inspirerar,vägleder och undervisar på vår väg här i livet.Även vänner och familjemedlemmar som finns på Andra Sidan engagerar sig oxå i oss.Med full kärlek.Vi har flera Andliga Mästare med oss,eller guider som vi föredrar att kalla dom.

_Anna93
0

okej tack för svaret

Nemii
0

I Elisabeths artikel "Ta kontakt med dina guider" kan du läsa om hur du ska göra för att kontakta dom. Jag har en liten fråga.. om de nu "vakar" över oss.. måste man meditera och träffa dom för att kunna prata med dom? Eller hör dom oss ändå?

_Anna93
0

putt**

Elisabeth-J
0

#9 Dom hör oss ändå =)

Elisabeth 

Nemii
0

Vad bra :)
Känns lite tröstande på nåt sätt ^^

drutten53
0

har en fråga…hör dom oss oxå om vi bara tänker….eller måste man prata högt…tänkte på er medium..ni är för det mesta tysta när ni tar kontakt med andarna…ja det finns ju en del..som pratar o skojar högt med dom…kram

Elisabeth-J
0

#13 Dem hör oss genom tankar, telepati så man behöver inte prata högt, men ibland blir det att man gör det också.

Elisabeth 

Jaag
0

Vet du vart det där sockerbruket ligger?  Jag har nämligen sett ett öde sockerbruk på gotland och jag kände någon sorts rädsla när vi åkte förbi det

_Anna93
0

nej det är inte på gotland det är i skivarp.

TantAlma
0

Jag drömde en sanndröm eller mer varsel dröm förra året i februari. Om att jag läste min pappas dödsannons strax efter hans namn fanns också min ena mosters namn.och jag försökte komma ihåg datumet, när jag vaknade. Min pappa dog den 21 Juli, men min moster lever även idag. Ett tag tänkte jag skicka ett brev till henne för att se hur hon mår. (inte för att berätta om drömmen) Jag skrev breven men skicka dem aldrig. Det känndes fel.

Ibland undrar jag om min moster kanske blivit sjuk (* och hon inte vet om det än) och jag kunde rädda henne på något sätt, om jag varnat henne just då. Men så hör jag hur dumt det låter. För en ny känsla kommer och det är att det redan i rullning och jag måste förbereda mig på att förlora henne. Jag kan inte rädda henne. Jag tror också att hon skulle hålla tyst för släkten om hon blev sjuk.

*En vän fick tjata på sin mamma att gå till läkaren då hon misstänkte att hennes mamma haft en mindre stroke, då hon börja gå konstigt och göra konstiga saker. Men mamma sa att det inte var något fel på henne. Till sist gjorde hon sin dotter till viljes och gick till läkaren. Hon hade långt framskriden lungcanser som spridit sig och 2 metastaser i huvudet. Men hade inte kännt sig särskilt sjuk. Hon dog inom 3 månader.